Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har en liten idé om att måla väggarna i vår hall. Ev oxå i datarummet. Problemet är att väggarna nu är tapetserade med...
Svar
10
· Visningar
3 568
Senast: Lottch
·
Hemmet Jag sitter och funderar över kostnader då det ser ut som om vi äntligen kommer att kunna ta itu med vårt kök/matrum. Vad kan följande...
Svar
7
· Visningar
1 753
F
Hemmet Någon som har tips på var man kan köpa sån färg som när man har målat blir som en svart tavla som man hade i skolan förut? Sån som de...
Svar
8
· Visningar
4 368
Senast: Ava22
·
Hemmet Äntligen börjar jag få ordning på mitt vardagsrum! Ska få hem en ny soffa snart, och det är väl egentligen det som gjort att jag inte...
Svar
5
· Visningar
4 263
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Ja, nu har vi snart bott här i ett år och jag har fortfarande inte kommit till skott. Av ett par enkla anledningar: Har inte kunnat...
2
Svar
26
· Visningar
6 301
Senast: ika77
·
Hemmet Finns det någon i den allvetande bukeförsamlingen som vet om man måste ha någon specialfärg bakom kamin? Jag har en grå tegelvägg som...
Svar
3
· Visningar
9 952
Senast: Lupin
·
Hemmet Jag ska villigt erkänna att jag nog äntligen har landat och vet hur, vad jag vill ha i mitt hem. Efter många års tittande och spanande...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
10 836
Hemmet Undersidan av våra fönsterbräden och insidan av fönsterfodren är hemma hos mig täckt med någon fiberartad skiva. Jag har studerat...
Svar
5
· Visningar
3 759
Hemmet Någon som bor nära en väg och som satt upp en sådan skylt? Har det hjälp eller skiter folk i det lika mycket ändå? Vi är så less på...
Svar
7
· Visningar
4 265
Senast: PansParis
·
Hemmet Säljarna har accepterad vårt bud, så nu på lördag ska vi skriva kontrakt :d Vad bör vi tänka på vid kontraktsskrivandet? Vi kommer...
Svar
9
· Visningar
4 524
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Det här har jag sysslat med i helgen... Före: Efter 1a strykningen och en rensning: Vi har även trimmat hela tomten, klippt...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 554
Senast: jerseyko
·
V
Hemmet En lurig sambo på överraskningshumör kan uppnå massor! När jag kom hem efter 6 dgr bortrest förra veckan överraskade han mig med...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 719
Senast: veronican
·
Hemmet Vi ska köpa en ny bäddmadrass. Är det någon som har I**A*´s tjockaste bäddmadrass, SULTAN TUVEBO 9 cm. Vi ska ha 200x180. Jag undrar...
Svar
13
· Visningar
4 429
Senast: tinna
·
Hemmet Råkade bränna fast brysselkål i botten på en ny teflongryta och nu vet jag inte hur man bäst kan få bort det svartbrända eländet som...
Svar
4
· Visningar
1 910
Senast: Lenita
·
Hemmet tror jag blir galen! och säg inte, vad var det jag sa... men myten är sann: hyr du ut i andra hand blir allt bara förstört har hyrt...
Svar
15
· Visningar
3 823
Senast: PrincessAsk
·
Hemmet Vad i era hem är ni mest nöjda med? Vilket rum, kanske en del av ett rum eller rent av en enskild möbel? Jag vill se bilder!
3 4 5
Svar
84
· Visningar
11 525
Senast: Sar
·
Hemmet Tack vare min kära mor som tipsade om en bostadsrätt till salu igår har jag fått dille på den:angel: Det är en 3a på 83kvm, markplan...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: susekl
·
Hemmet Såg en fotölj på MIO för nåt år sedan, tror det var en nyproducerad retro stol.. kostade 10 000 kr +- tänk er den här klassiska...
Svar
5
· Visningar
1 838
Senast: wtf
·
Hemmet Vi är i husbyggartagen för tillfället, vilket såklart innebär massa frihet och mängder av möjligheter, men min inredarådra är ganska...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Araminta
·
Hemmet I fredags fick jag nycklarna till min alldeles egna lägenhet! :bump: Efter att ha bott hemma i nästan 21 år kändes det som att det...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 791
Senast: aleksis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp