Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Tänkte att ni nog vet detta bättre än ÄU;) Har köpt en matgrupp i ek på auktion, jättefin, men jag vill ha den vit, helst...
Svar
6
· Visningar
6 981
Senast: springsten
·
Hemmet Nu äntligen har vi fått upp tapeterna i det som blir barnens rum. Det ska bli SÅ roligt att få inreda rummet:bump::love: De...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: Sar
·
O
Hemmet Har en (inte särskilt stor men -ack- så- synlig- där- mitt- på- golvet) svart fläck på ett parkettgolv (:crazy:). Har ni några...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: OhNoez
·
Hemmet Finns det över huvud taget? :crazy: Jag har letat en del nu utan resultat (jag har visserligen hittat en ganska okej tapet, men jag vet...
Svar
9
· Visningar
16 887
Senast: nexxa
·
Hemmet min mamma har snöat in på allt som har med solar etc att göra, och har massa solar och månar i guld som prydnad på väggarna, och har...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: jassica
·
Hemmet Någon som har en sådan? jag har ett litet kök och ingen möjlighet att bygga en "riktig" fläkt då jag bor i hyreslägenhet. Funderar...
Svar
9
· Visningar
3 884
Senast: MiniLi
·
Hemmet Okej, bara slipa och färgtvätta eller sätta upp ngt först? Kommer köpa DYYYRA tapeter sen och sätta som fond på vägg som är målad med...
Svar
3
· Visningar
16 804
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Jag skulle vilja se bilder på belysning i sovrum. Snälla visa vad ni har för taklampor och sänglampor mm. Jag vill se bilder tagna i...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 448
Senast: Widerberg
·
Hemmet Jag ska göra iordning en fd sadelkammare till fikarum. Där sitter nu vanliga papperstapeter (självklart med bård och alltihop...) De är...
Svar
5
· Visningar
3 200
Hemmet Vi ska byta från olja till pellets. Nu fick jag höra att man inte får förvara för mycket pellets på ett ställe. Någon som vet vad...
Svar
8
· Visningar
2 580
Senast: Kuckeliku
·
Hemmet Jag kan inte hjälpa det. Jag tycker de flesta trappor som passar in i ett "lanthem" är fula möbler. Må vara hänt om de är i en vrå i...
Svar
10
· Visningar
1 427
Senast: moiran
·
Hemmet Jag bor i ett gammalt hus med smala lite höga fönster eller hur man nu ska förklara det. Inga ovanliga, men fönster med 6 glasrutor och...
Svar
4
· Visningar
3 757
Senast: Luff
·
Hemmet Har väntat med att göra tråden i flera dagar för att jag inte kommer på vad ordet heter. Men jag kommer inte på det så får skapa den...
Svar
15
· Visningar
6 026
Senast: Mammas
·
S
Hemmet Undrar om det finns fler här som värmer sitt hus med en kakelugnspanna? Vi satte in vår kakelugnspanna i början av feb 04 så vi har...
Svar
2
· Visningar
1 564
Senast: Svanhild
·
Hemmet är det snyggt? Luckorna blir vita Lidingö från IKEA, ekbänkskiva och golv från PERGO som ska matcha bänkskivan. vitt tak. Handtagen...
Svar
8
· Visningar
23 551
Senast: Brandgul
·
S
Hemmet Skall tapepetera (vet nu int hu det skrivs men iaf) mitt rum o ja vill ha en snygg ganska ljus färg men ja vet inte va jag skall välja...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Äntligen hittade jag ett symaskinbord till vettigt pris :love: 100 kr Så här kommer lite smakprov på hur det ser ut när man är på...
2
Svar
22
· Visningar
3 345
Senast: Mysgrisen
·
Hemmet Jag vet att det låter skumt men jag fick en kul idé.... Jag ska göra ett skrivbord. Visst hade det vart fräckt om man kunde...
Svar
8
· Visningar
10 137
Senast: bubbel
·
Hemmet Jag har ju ett rum med hemskt ful gammal plastmatta. Golvet under är "vågigt" = går inte att lägga laminat ovanpå. Det är ju inte helt...
Svar
5
· Visningar
11 841
Senast: ZorréZaid
·
Hemmet Bor i en bostadsrätt jag fick köpa loss billigt. Huset är i stort sett inte renoverat sedan 40-talet (då byggdes det). Tänkte i vintras...
Svar
18
· Visningar
3 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skatt
  • Klara sig på 10 000 i månaden
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp