Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre På somrarna när hela familjen är hemma blir det extra tydligt att vi i vår familj är väldigt dåliga på att variera våra mellanmål. Och...
2
Svar
33
· Visningar
2 533
Äldre När nu kommunal stoppar SD;s valaffischer på bussarna kan man väl bara hoppas att man är så rak att man stoppar all valaffischering...
Svar
0
· Visningar
310
Äldre Har köpt Pink Lady äpplen några gånger och tycker de smakar och luktar lite jordgubbe! :d Nån mer som tycker det?
Svar
14
· Visningar
2 646
Senast: Milosari
·
Äldre Hur många månader är uppsägningstiden på ett andrahandskontrakt, är det samma antalet månader som den som har förstahandskontraktet har?
Svar
3
· Visningar
509
Äldre Ska åka till London i höst, varit där några gånger tidigare. MEN har bott på helt galna hotell(lång historia men det var så vidrigt att...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: Rare
·
Äldre Jag tycker det är kul att pyssla med mat, mackor och smörgåstårtor, och anser själv att jag är helt ok ( och kanske lite bättre än så)...
Svar
13
· Visningar
5 046
Senast: GotAsecret
·
Äldre Hörni, det här med bingo- och spelsajter, vad tycker ni om det? Vad är det för personer som hänger på såna ställen? Går det faktiskt att...
Svar
10
· Visningar
1 108
Senast: tuaphua
·
Äldre Nu har jag lovat en gammal tant att fixa en utskrift av Psalm 353 Han är min sång och glädje med noter och jag går bet då jag dels inte...
Svar
14
· Visningar
1 461
Senast: Mim
·
Äldre Hej! Behöver lite råd inför mitt samtal till salongen imorgon. Under sommaren brukar jag göra nagelförlängning - fransk och har de...
Svar
14
· Visningar
8 443
Senast: nexxa
·
Äldre Jag har en sån bettskena eller tandskena eller vad det kallas, i plast som jag använder på natten för att jag biter ihop käkarna och...
2 3
Svar
43
· Visningar
13 043
Senast: Texaz
·
Äldre Det pågår fiberdragning i vårt område och vår fastighet ska anslutas. Nu ska det bli triple-play. Men varför finns det ingen webtjänst...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Monstermom
·
Äldre 1. En liten svart väska som jag kan sätta fast i skärpet (trä skärpet genom öglor på baksidan av väskan)? Att ha bilnyckel och lite...
Svar
1
· Visningar
450
Senast: Rie
·
Äldre Har alltid Mix Megapol på i bilen och idag runt ca 10.30 - 10.40 spelades en låt som verkligen fastna och den vägrar nu lämna mig ifred...
Svar
5
· Visningar
1 301
Senast: Otter
·
Äldre Har sökt ganska många lägenheter i sommar i hos en viss uthyrare och alltid hamnat på köplats nummer 6 - även när en lägenhet blivit...
Svar
0
· Visningar
1 842
Senast: tolksele
·
Äldre Jag vet inte om jag är seg, men idag har jag flera gånger sett en reklamfilm på youtube. Det är alliansens reklamfilm, och i rutan syns...
2
Svar
35
· Visningar
2 620
Senast: Blue
·
Äldre Det är flera månader sedan jag slängde min Truecaller-app. Nu blev jag nyss uppringd av en säljare och fick Truecallers varning på...
2
Svar
31
· Visningar
6 080
Senast: em-pirre
·
Äldre Sålde min två år gamla iPhone 4 på en Facebookaktion. Priset blev 1500. Nollställde telefonen, laddade den fullt och köpte ett...
Svar
17
· Visningar
2 109
Senast: Korven
·
Äldre Jag måste verkligen ha en ny klocka. Det finns miljoner klockor i världen, men ingen verkar vara den jag vill ha. Hjälp mig! Jag tänker...
Svar
10
· Visningar
917
Senast: Sassy
·
Äldre Beställde 1 Augusti ett mobilabonnemang + ny mobil. Första gången någonsin jag kommer ha ett abonnemang,har bara haft kontantkort innan...
Svar
8
· Visningar
1 219
Senast: WBanna
·
Äldre Ska till Irland i höst och undrar vad man bör veta på denna ö. Har aldrig varit på nöjesresa och är faktiskt lika skraj som...
Svar
10
· Visningar
950
Senast: Pica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp