Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad kan man göra idag för att förbereda sig så mycket som möjligt? Eller ska man bara se till att sova ordentligt, kör ju en lektion...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 985
Senast: Mirre
·
Äldre Min mamma reder inte längre ut sin telefon, som _är_ en seniormobil av den här modellen: Är det någon som vet om det finns en mobil...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 672
Senast: honung
·
Äldre Ännu en snygg, smal kändis som visar sig naken för att stärka tjejers självförtroende. Påminner lite om blondinbellas size me. Eller hur...
2
Svar
29
· Visningar
4 020
Senast: Modest
·
Äldre Hade tänkt åka iväg en vecka i början av oktober, så kort flygresa som möjligt men ändå till hyfsad sol och värme! Åker med 2 barn 3 och...
2
Svar
22
· Visningar
7 641
Äldre Jag har sökt nytt jobb och jag genomgår nu en rekryteringsprocess och har varit på två intervjuer, gjort ett "personlighetstest" för att...
2
Svar
39
· Visningar
4 826
Senast: oviktig
·
Äldre Har just blivit getingbiten tror jag- mitt på huvudet. F'n vad det gör ont. Något speciellt att tänka på?
2
Svar
25
· Visningar
2 077
Senast: Ketrawzc
·
Äldre Hörde en replik från en film häromsistens: Den vite: - Vi kallar er färgade, men vad vill ni bli kallade egentligen? Den färgade:-...
Svar
7
· Visningar
1 118
Senast: Anna
·
Äldre Kollar på det programmet nu och bara :crazy: Vem går in och snor toapapper på restauranger och ketchup/socker/salt/peppar på McDonalds...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
32 211
Senast: Gabbi
·
Äldre Köpte en "ny" bil den 8 augusti, en Volvo V50 1,8. Den var servad 24 juni på bilfirman jag köpte den av. Fem dagar senare när jag åkte...
2
Svar
33
· Visningar
5 675
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre För förmodligen besök i morgon och vill gärna bjuda på middag. Dock har jag lite olika förutsättningar som måste spela in i mitt val av...
2
Svar
24
· Visningar
2 295
Senast: Derivata
·
Äldre En person har personlig assistent i sitt hem, det är kommunen som är arbetsgivaren. Hur stor rätt har brukaren/hens förmyndare att...
Svar
8
· Visningar
2 848
Senast: Kofunda
·
Äldre Har en favoritsås jag brukar göra, som bara är så himmelsk god. Den innehåller bla kalvfond, persilja och trattkantareller och den...
Svar
5
· Visningar
1 027
Äldre Av allt att döma blir det ändrade regler för privat pensionssparande nästa år. Att det inte blir avdragsgillt mot årets inkomst ha jag...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: ridtravare
·
Äldre Jag ska nog ta några dagar - en veckas semester i oktober och funderar vad jag ska göra och vart jag ska resa. Helst inte något som är...
2
Svar
21
· Visningar
1 997
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Ett nytt sätt att visa hur mycket man föraktar demokratin och hur mycket den rörelse man representerar, är värd allmänhetens respekt...
Svar
3
· Visningar
605
Äldre Och som ev. kan hjälpa mig med att svara på hur det fungerar. Vi fick ju vår färdig för ett par veckor sedan. Vi tyckte redan innan vi...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 175
Senast: lady_vip
·
Äldre Hörde ett rykte om att SaP skulle höja a-kassan och priset på den höjningen skulle vara ngt över 3 miljarder per år. Alltså knappt...
Svar
8
· Visningar
697
Äldre Har inte skrivit här på evigheter men när man funderar på något är ju Bukes samlade klokhet oöverträffad :-D Så slut med fjäsket och...
Svar
5
· Visningar
533
Senast: Nenii
·
Äldre Någon som har smakat på någon av dom som kan avgöra vilken som är bäst? Skulle ta båda, men har nog bara möjlighet för en flaska.
Svar
3
· Visningar
691
Senast: Karma
·
  • Låst
Äldre Sto och föl hamnade på menyn. rivna av varg http://na.se/nyheter/lindesberg/1.2598111-varg-dodade-tva-minihastar-i-hage
Svar
2
· Visningar
628
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad är det här?
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Ta studenten

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp