Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Igår upptäckte jag ett litet blåmärke på knäet och imorse när jag vaknade hade det blivit mycket större och det är liksom en liten mörk...
Svar
11
· Visningar
9 801
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Kan man ta två istället för en?
Svar
17
· Visningar
27 444
Senast: Egonson_
·
Kropp & Själ Jag har hittat en lägenhet med trädgård till, eller ja ganska stor uteplats iaf=) Den är dock dyrare än vad jag tänkt mig, runt en...
Svar
17
· Visningar
2 332
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag funderar på att eventuellt belöna mig själv med en efterlängtad hårförlängning (varför klipper man av sitt långa fina hår!?) och...
Svar
14
· Visningar
3 481
Senast: pulkaskurk
·
Kropp & Själ Inser med ens att om det fortsätter så här kommer det snart bli ohållbart... Jag har mer eller mindre alltid haft ett...
Svar
10
· Visningar
2 517
Senast: saddi
·
Kropp & Själ Som hästmänniska blir man ibland trampad på tårna (bokstavligen av hästen alltså). Jag har haft några incidenter för ca 15 år sen som...
Svar
4
· Visningar
9 056
Senast: Lupino
·
Kropp & Själ Under en lång tid har jag haft det ganska tufft och jag har tvingats leva under ganska jobbiga förhållanden. När jag pratar måste jag...
2
Svar
29
· Visningar
4 385
Senast: Raja
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag höll på att inleda tråden med att skriva "KL" :cautious::o Fortsätt kämpa mina tappra beachkompisar!! /Mvh Har precis ätit en...
98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
94 567
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Finns det fler än jag som får en växande ångest inombords varje gång som mobilen ringer? Jag har inte så stora problem med att ringa...
Svar
6
· Visningar
2 477
Senast: mily
·
Kropp & Själ Vaknade nyss med tandvärken from hell - IGEN! Har den här veckan varit hos tandläkaren akut ett antal gånger, då det har visat sig att...
Svar
2
· Visningar
1 334
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hur står det till här med sanndrömmar? Tror ni det finns drömmar som på något vis är sanna? Min bror drömde en dröm om att min pappa...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 664
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Anonymt nick pga pinsamt problem... Jag är 20 år. Jag har varit tillsammans med min pojkvän i några månader. För ett par veckor sedan...
2
Svar
20
· Visningar
6 152
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jahapp, UVI igen. Men den här gången kommer det lite blod också. Kan det läka ut av sig självt ändå eller måste jag bråka med VC såhär i...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: Madick
·
Kropp & Själ Det kliar rätt mkt under min ena fot, mitt i hålfoten. Det syns INGENTING, ingen rodnad, ingen prick, ingen spricka, nada, så jag...
Svar
10
· Visningar
41 451
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Behöver inhandla en bekväm, snabb och praktiskt cykel för långdistans - tänkte cykla 60 mil nästa vecka. :)(Ja, jag är spontan av...
Svar
2
· Visningar
1 539
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Jag har jättesvårt för det här jäkla frukostätande på morgonen. Finns inget som smakar gott kl 6 på morgonen innan skola och jobb! Inget...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 852
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har ett problem... Med mat!... Har tränat från och till sedan många år tillbaka, så länge som jag tränat har väl egentligen inte...
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Nu är jag trött på att ha det såhär och läkaren kunde inte ge mig något speciellt svar heller, bara lite ideer på grejjer att pröva...
Svar
16
· Visningar
9 747
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Det hände en sak nyss som fick mig att bli lite fundersam över om min reaktion var rätt eller om jag överdramatiserar det hela. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 949
Kropp & Själ Brukar alltid sätta upp luggen med hårnålar och man måste några gånger under kvällen rätta till dessa. Så om jag nu vill ta en mycket...
Svar
7
· Visningar
3 044
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp