Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har du planerat för hur du skulle vilja ha din begravning? Det har inte jag då jag mest tänkt att det är väl upp till de efterlevande...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 310
Kropp & Själ Har de senaste månaderna varit kraftigt besvärad av värmevallningar. Att jag kommit till den åldern känns helt galet (jag som knappt...
2
Svar
24
· Visningar
25 982
Senast: bigganl
·
Kropp & Själ För 5½ vecka sen åkte jag av en häst rätt okomplicerat, men lyckades trampa ordentligt snett i landningen på vänstra foten. Foten...
Svar
10
· Visningar
4 630
Senast: Minelli
·
Kropp & Själ Senare tiden så har jag fått blåmärken jättelätt. Jag vet inte var dom kommer ifrån. Bara nu hittade jag 4 nya som inte var där igår...
Svar
7
· Visningar
1 948
Senast: Zakuro
·
Kropp & Själ Ni som kompletterar eran träning med proteinpulver, hur använder ni det, när och varför? Vad är fördelarna med att använda det, positiva...
Svar
18
· Visningar
2 036
Kropp & Själ Någon som testat det och har något att säga? Dras till dem ffa för att de inte testar på djur vilket L'Oréal gör (har Kérastase nu).
Svar
3
· Visningar
629
Senast: Ia*
·
Kropp & Själ Ja, vad är det för skit jag har? För mer än två veckor sen fick ja ont i halsen. Bara lite, kunde äta o så utan problem. Nu för lite...
Svar
10
· Visningar
2 245
Senast: Linnea F
·
Kropp & Själ Usch, jag skäms. Jag vill inte skriva denna tråd alls egentligen men nu mår jag så väldigt dåligt av det så jag måste få veta om det...
2
Svar
32
· Visningar
16 783
Kropp & Själ Jag pratar inte om viktnedgång, att bygga fem kilo muskler eller att kunna springa marathon ;) Utan om det går, med vettig mat och en...
2
Svar
20
· Visningar
3 591
Senast: zalleg
·
Kropp & Själ Dagens I-landsproblem; Jag blir aldrig brun på benen oavsett hur mkt jag solar. Kan bli riktigt brun på resten av kroppen men aldrig på...
Svar
14
· Visningar
26 248
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag ska först klargöra att jag har bokad tid på vårdcentralen på tisdag, så jag är inte ute efter att få någon buke-diagnos så att ingen...
2
Svar
29
· Visningar
3 621
Senast: moiran
·
R
Kropp & Själ Alla ni som har flyttat från Sverige: snälla, dela med er av era erfarenheter! Jag vill ha inspiration! :) Jag bestämde mig för en tid...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 583
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Jag såg en blogg igår kväll av en läkare som delade med sig av sin vardag. I ett av inläggen skrev hon - lite på skoj måste tilläggas -...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
18 055
Senast: Stollan
·
Kropp & Själ Jag har bara några nätter kvar på mitt sommarjobb, som innebär att jag har vänt dygnet TOTALT. Det är som vilken jetlag som helst...
2
Svar
24
· Visningar
14 557
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hur gör ni? Jag når inte! Jag har blivit enormt solbränd och måste smörja mig ordentligt, men jag är brutalt ovig. Det går bara...
2
Svar
21
· Visningar
22 282
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Jag kan av någon anledning inte äta frukost längre :banghead: Får inte i mig fast föda förrän tidigast ett par timmar efter jag vaknat...
2
Svar
23
· Visningar
5 328
Senast: Fille
·
Kropp & Själ det är så att jag har börjat få så ont i en punkt underhälen. min sambo som är massör osv tryckte å klämde å kände å sa att de...
Svar
10
· Visningar
2 299
Senast: Mooch
·
Kropp & Själ I helgen nådde jag mitt slutmål i ett långt projekt och nu flödar känslorna:crazy: Istället för att endast sitta här och klappa mig för...
Svar
9
· Visningar
1 611
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ För ungefär 15 minuter sedan fick hela mitt vänstra ben för sig att domna bort, från smalbenet och upp till höften och inklusive vänstra...
Svar
17
· Visningar
5 573
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Vin som är rökare och gjort en piercing i tungan rökte ni direkt efter heller höll ni upp några dagar? Tar gärna emot tips för att...
Svar
5
· Visningar
1 361
Senast: zalleg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Köpa hus
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp