Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Dagens I-landsproblem; Jag blir aldrig brun på benen oavsett hur mkt jag solar. Kan bli riktigt brun på resten av kroppen men aldrig på...
Svar
14
· Visningar
26 494
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag ska först klargöra att jag har bokad tid på vårdcentralen på tisdag, så jag är inte ute efter att få någon buke-diagnos så att ingen...
2
Svar
29
· Visningar
3 644
Senast: moiran
·
R
Kropp & Själ Alla ni som har flyttat från Sverige: snälla, dela med er av era erfarenheter! Jag vill ha inspiration! :) Jag bestämde mig för en tid...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 596
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Jag såg en blogg igår kväll av en läkare som delade med sig av sin vardag. I ett av inläggen skrev hon - lite på skoj måste tilläggas -...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
18 097
Senast: Stollan
·
Kropp & Själ Jag har bara några nätter kvar på mitt sommarjobb, som innebär att jag har vänt dygnet TOTALT. Det är som vilken jetlag som helst...
2
Svar
24
· Visningar
14 570
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hur gör ni? Jag når inte! Jag har blivit enormt solbränd och måste smörja mig ordentligt, men jag är brutalt ovig. Det går bara...
2
Svar
21
· Visningar
22 295
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Jag kan av någon anledning inte äta frukost längre :banghead: Får inte i mig fast föda förrän tidigast ett par timmar efter jag vaknat...
2
Svar
23
· Visningar
5 334
Senast: Fille
·
Kropp & Själ det är så att jag har börjat få så ont i en punkt underhälen. min sambo som är massör osv tryckte å klämde å kände å sa att de...
Svar
10
· Visningar
2 300
Senast: Mooch
·
Kropp & Själ I helgen nådde jag mitt slutmål i ett långt projekt och nu flödar känslorna:crazy: Istället för att endast sitta här och klappa mig för...
Svar
9
· Visningar
1 614
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ För ungefär 15 minuter sedan fick hela mitt vänstra ben för sig att domna bort, från smalbenet och upp till höften och inklusive vänstra...
Svar
17
· Visningar
5 580
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Vin som är rökare och gjort en piercing i tungan rökte ni direkt efter heller höll ni upp några dagar? Tar gärna emot tips för att...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: zalleg
·
Kropp & Själ Igår upptäckte jag ett litet blåmärke på knäet och imorse när jag vaknade hade det blivit mycket större och det är liksom en liten mörk...
Svar
11
· Visningar
9 795
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Kan man ta två istället för en?
Svar
17
· Visningar
27 426
Senast: Egonson_
·
Kropp & Själ Jag har hittat en lägenhet med trädgård till, eller ja ganska stor uteplats iaf=) Den är dock dyrare än vad jag tänkt mig, runt en...
Svar
17
· Visningar
2 331
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag funderar på att eventuellt belöna mig själv med en efterlängtad hårförlängning (varför klipper man av sitt långa fina hår!?) och...
Svar
14
· Visningar
3 480
Senast: pulkaskurk
·
Kropp & Själ Inser med ens att om det fortsätter så här kommer det snart bli ohållbart... Jag har mer eller mindre alltid haft ett...
Svar
10
· Visningar
2 516
Senast: saddi
·
Kropp & Själ Som hästmänniska blir man ibland trampad på tårna (bokstavligen av hästen alltså). Jag har haft några incidenter för ca 15 år sen som...
Svar
4
· Visningar
9 045
Senast: Lupino
·
Kropp & Själ Under en lång tid har jag haft det ganska tufft och jag har tvingats leva under ganska jobbiga förhållanden. När jag pratar måste jag...
2
Svar
29
· Visningar
4 385
Senast: Raja
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag höll på att inleda tråden med att skriva "KL" :cautious::o Fortsätt kämpa mina tappra beachkompisar!! /Mvh Har precis ätit en...
98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
94 503
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Finns det fler än jag som får en växande ångest inombords varje gång som mobilen ringer? Jag har inte så stora problem med att ringa...
Svar
6
· Visningar
2 475
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp