Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Någon som vet vad det kan bero på? Sedan tidigt i våras har jag blivit väldigt mycket mer törstig. Jag dricker en vanlig dag ungefär 3,5...
Kropp & Själ
Vad är det egentligen för skillnad på panodil och Alvedon? Jag har googlat men vet inte om jag fattar. Det är samma verksamma ämne? För...
Kropp & Själ
Jag köpte idag två antirynkprodukter, en nattkräm och en ögonkräm från Loreal Revitalift. Har fått jättemycket fina linjer under ögonen...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Men det är inte bara ”jag har hört” heller.
Det finns stor kunskap om hundar rent generellt på forumet. De flesta träffar mycket hundar...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...