Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Z
IT & mobiler Jag har införskaffat mig en gammal cd-brännare. En Easy-CD Pro 95. När jag ska testa den så står det som i rubriken: "Barcode Not...
Svar
4
· Visningar
1 923
Senast: Zora
·
B
IT & mobiler hur tar man bort det viruset som kommer upp och man har en minut på sej att ta bort det?
Svar
4
· Visningar
2 063
IT & mobiler Genom min arbetsköpare har jag blivit erbjuden ett tele- och internetabonnemang hos Utfors. Är det någon som har några erfarenheter av...
Svar
6
· Visningar
2 818
Senast: TomasN
·
C
IT & mobiler Hur gör jag för att få ett bra bredband. Bra = Billigt, snabbt etc. För en tid sedan fick jag nån slags inkoppling i TV-jacket av...
Svar
3
· Visningar
2 228
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Vill varna alla!!!!det finns att läsa om inne på aftonbladet!många av mina nätpolare har varnat mig att ha datorn på mellan 20.00 och...
Svar
10
· Visningar
2 598
Senast: spoff
·
G
IT & mobiler hur gör man ? lr nån som har lust o lägga upp två ganska små filmer åt mej ? :D ;) :angel:
Svar
3
· Visningar
2 377
Senast: SweetMelody
·
L
???
IT & mobiler Hur gör man för att få länken till ett ord bara tex. "Kort" och så att man kan klicka på den istället för en jättelång adress?? :o
Svar
5
· Visningar
2 145
Senast: LabeRt
·
L
IT & mobiler Nån som vet någonstans som det är lätt att lägga upp kort? Jag fattar typ ingenting.. Försökte på tripod förut men det gick inte.. finns...
Svar
2
· Visningar
2 373
Senast: LabeRt
·
IT & mobiler hur gör man svartvita bilder?
Svar
6
· Visningar
2 266
Senast: Evergreen
·
A
IT & mobiler http://us.f2.yahoofs.com/users/3f47cc7f_10c4e/bc/My+Photos/galenpanna.jpg?bc7C9R_AmkBBlLQI seer ni mig?
2
Svar
22
· Visningar
3 846
Senast: Xenox
·
E
IT & mobiler Jag försöker byta signatur, men det går tusan inte. Den gamla sitter envist kvar!! Det enda jag gjorde var att byta mening; vilken färg...
Svar
5
· Visningar
2 282
Senast: Eem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp