Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nu behöver jag Buke-hjälp för jag har drabbats av något konstigt. Igår var det väldigt soligt och varmt. Jag jobbade i trädgården hela...
Svar
9
· Visningar
877
Senast: sthu
·
Äldre Hejsan! Jag har köpt en ring i vitt guld med dekor runt hela ringen, och inskrift på insidan. Den blev en storlek för stor mej :cry...
Svar
5
· Visningar
421
Senast: kamomillo
·
Relationer Batra chock :eek:. Vad är det som händer? Som en blixt från en klar himmel...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 049
Senast: Gammeln
·
Skola & Jobb Bukes egen söka-jobbb-skola, kanske? Efter tio år på samma ställe har jag fastnat i vinkelvolten och börjat kolla på andra jobb...
Svar
1
· Visningar
411
Kropp & Själ Detta är intressant, det verkar som abortmotståndarna lyckats flytta fram sina schackpjäser så pass att frågan fått luft under vingarna...
16 17 18
Svar
356
· Visningar
24 277
Senast: kryddelydd
·
Äldre Jag har länge velat till Alsace och nu verkar det som om det kommer hända.. eller vi kommer iallafall åka på bilsemester I Tyskland och...
Svar
5
· Visningar
423
Kropp & Själ ...säga ditt smala åbäke till någon men inte ditt feta skrälle? Under förutsättning att den nu är smal resp tjock person det sägs till...
31 32 33
Svar
650
· Visningar
30 108
Senast: Badger
·
Relationer Hej! Är det någon här som besökt eller ska besöka Nordkorea? Vad tyckte ni om resan, vad bör man tänka på, hur mycket pengar bör man ha...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
9 778
Senast: Lingon
·
Äldre Apropå bok-mysteriet... Hörde en låt på radion idag som jag inte kan komma på vilken den är. Jag har hört den tidigare - "vid tiden" så...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: Maralinga
·
Äldre Eftersom mina trådar oftast är av negativt slag, så tänkte jag att nu ska jag göra en positiv tråd! Det finns så galet mycket fina...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
11 981
Senast: TinyWiny
·
Relationer Fortsätter i en egen tråd då jag skrivit i flera trådar om min sambo som jag tror kanske misshandlar mig verbalt. Detta har pågått under...
57 58 59
Svar
1 162
· Visningar
102 461
Senast: Vallmo
·
Äldre Lyssnade på P1 och insåg att mina historiekunskaper är urusla. Det handlade om mjölk i ett program om veganmat. (om jag inte fattade...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 806
Hemmet Har ni gjort det och vill visa bild? Eller hur skulle ni göra om ni ville ha en eller flera anslagstavlor på väggen? Vårt sovrum är...
Svar
16
· Visningar
1 767
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Jag har under ca 1 månads tid trappat ut Cymbaltan och långsamt fasat in Cipralex. Nu är jag uppe i startdosen på Cipralex och sedan 1...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
62 451
Senast: Minett
·
Kropp & Själ En tråd för uppdatering om daglig status rörande fekalier:up:, missöden och annat relaterat. :turd:
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 657
Senast: Asko
·
Tjatter Jag och mina närmsta tjejkompisar brukar resa någonstans över Kristi Himmelfärdshelgen, men då en av oss numer har en liten bebis hemma...
Svar
0
· Visningar
1 003
Senast: Singoalla
·
Äldre Mina föräldrar tittar på mig med mordiska blickar och tycker jag är dum i huvudet. Jag tvättar inte mitt hår med shampo så ofta, ca 1-2...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
12 551
Kropp & Själ Hur funkar det egentligen med smittspårning av klamydia? Vad händer om man bara har ett förnamn och ungefärlig ort på exempelvis ett...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: Amha
·
Hemmet Finns det ännu? Eller är det bara bänkskivor? Leta secondhand är sådär aktuellt jag bor i obygden och mina fönster är inte standardmått .
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har nyligen fått reda på att mitt numera godkända avlopp (med trekammarbrunn och infiltration) inte har bygglov. Jag har inte gjort...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 702
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp