Bästa lekarna till tjejkväll?

Singoalla

Trådstartare
Jag och mina närmsta tjejkompisar brukar resa någonstans över Kristi Himmelfärdshelgen, men då en av oss numer har en liten bebis hemma blir vi hemma i år och har därför planerat in en dag tillsammans på lördag en stuga på landet. Vi kommer bruncha, dricka bubbel och sedan grilla på kvällen. Vilket sedan avslutas med pyjamasparty och övernattning :p

På dagen tänkte jag att jag skulle vilja hitta på några roliga lekar, men det står still i huvudet! Har ni några förslag? Femkamp blir svårt eftersom vi enbart är 4 personer, om det inte funkar med bara 2 lag/par kanske? Vad tycker ni? Sedan kan jag bara massa ölspel och visst ska vi dricka bubbel och gillar skvaller och pinsamheter, men vi ska knappast bli fulla och vi har dessutom bebis med oss på plats :D

Någon som tar tips på roligheter som 4 bästa tjejkompisar kan hitta på? :)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 759
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Jag har varit helt ledig från mitt jobb i snart ett år, och har ungefär en månad kvar tills jag ska börja jobba. Nu är barnen ett...
Svar
13
· Visningar
1 599
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 444
Senast: ako
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
50 015

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp