Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I alla år har jag haft problem med torra förhårdnader på fotsulorna, som måste filas o smörjas för att förebygga smärtsamma sprickor...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag ska förhoppningsvis till Gbg i helgen och eftersom jag bor i en håla så känns det som om jag kommer kunna hitta en massa...
Svar
7
· Visningar
587
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Någon här som har erfarenhet av det? Som patient eller anhörig då. Vad finns det för för- och nackdelar? Vilka instanser deltog och...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: trazel
·
Äldre Jag funderar på att köpa mig en SUV men den ska vara begagnad. Sitter och kollar runt på annonser och tänker lite på hur långt en bil...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
16 214
Äldre Hej! Väljer att vara anonym av vissa anledningar, men är en sedan tidigare aktiv medlem. Jag har funderingar kring detta med frivillig...
20 21 22
Svar
424
· Visningar
23 185
Senast: Ray
·
Skola & Jobb Jag har ett litet dilemma här nu som det skulle vara bra om ni kloka bukisar kunde ge mig lite input. Jag står mest still och stampar...
2
Svar
21
· Visningar
2 012
Senast: Petruska
·
Tjatter Läs: trams-tråden, inte tramst-råden :angel: Här kan man avhandla ALLT som inte hör hemma i någon annan eller i egen tråd. Och...
79 80 81
Svar
1 617
· Visningar
49 457
Senast: Skorpion76
·
Relationer Visst är det bra att man testar kunskaperna hos asylsökande så att dom inte är påhittade. Man får faktiskt ta seden dit man kommer anser...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 241
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag började på nytt jobb i torsdags förra veckan, blev sjuk under dagen men jobbade även fredag. Ledig i helgen och jobbade nu idag...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 346
Senast: ainasoja
·
Tjatter Från Nådens År 1972 - De Hemligas Ö "27 ungdomar börjar här en äventyrlig färd mot en sommarvistelse i skärgården. En färd som kommer...
2
Svar
25
· Visningar
1 797
Senast: Tulip
·
Trädgård & Växter Eller skärm dörr eller vad man nu kallar det.. Jag tänkte iaf bygga en sån till stugan men behöver lite tips och hjälp. Min dörr ska...
Svar
7
· Visningar
747
Senast: lisa412
·
Relationer ... ska man nöja sig med någon man tycker halvdant mycket om eller ska man leva ensam, vad tycker ni? Har detta problem sedan länge...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 392
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jaha, då har man hamnat där så många andra också hamnat. Jag har blivit sjukskriven på heltid i två veckor för utmattningssyndrom. Jag...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 597
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag har Biltemas backkamera som transportkamera. Nu har det blivit glapp i sladden mellan cigarettuttaget och displayen. Kabeln står...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 799
Kropp & Själ ...eller "Invektiv vi glömt den dag de skulle behövts". Denna tråd skall ses som en lagerhylla man kan plocka invektiv från, de dagar...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag blir tokig snart... Hittar ingen direktmail till Twitter och får inte den hjälp jag behöver. Skulle registrera ett konto idag. Får...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Har de senaste dagarna haft rätt mycket huvudvärk och värk i ansiktet- tänk typ känslan av bihåleinflammation men jag har inte alls...
Svar
16
· Visningar
16 046
Relationer Den har premiär ikväll. Ska ni gå på den :nailbiting:. Den kan ju vara superläskig :crazy:
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Gammeln
·
Hemmet Jag har en vattenkran/vattenutkastare på södersidan av huset. Det har alltid varit lite fördröjning på tillströmningen av vatten när man...
Svar
19
· Visningar
12 862
Senast: pimy
·
Kropp & Själ Länge sedan jag var aktiv på sidan. Tror att många av er kommer att ropa TROLL för detta som har skett kan inte och ska inte kunna...
Svar
11
· Visningar
1 463
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp