Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Även om mina yrkesverksamma år hittills har medfört att jag har fått lite mer kunskap om vad som är viktigt för mig som arbetstagare så...
Skola & Jobb
Finns det någon här som jobbar som tandsköterska och vill berätta lite om vad ni gör och kanske fördelar och nackdelar med jobbet?
Vilka...
Skola & Jobb
Formeln för studskoefficienten är väl följande:
e = V2f - V1f/ V1i - V2i
Alltså hastigheten för massa 2 - hastigheten för massa 1 efter...
Skola & Jobb
Jag jobbar nu på kundtjänst och är inhyrt via bemanning på heltid. Är väldigt missnöjd med min chef på de bemannings företaget, så fort...
Skola & Jobb
Jag börjar tro att jag jobbat svart helt ofrivilligt. Gick arbetslös i ungefär ett halvår, blev uppringd av en arbetsgivare som ville ha...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...