Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Det stod en liten flicka på min arbetsplats idag och på dålig svenska lyckades hon viska fram en fråga om hon fick göra lite praktik hos...
Skola & Jobb
Jag har sökt två extrajobb, A & B. Vill helst ha det A då det erbjuds fler tider, ser bättre ut på CV:t, seriösare företag.
Dock kommer...
Skola & Jobb
Eftersom jag vet att buke sitter på en massa kunskaper så tänkte jag försöka få hjälp här, eller jag försöker hjälpa min kompis.
Hen har...
Skola & Jobb
Jag jobbar som barnmorska men skulle vilja byta inriktning helt. Har jobbat inom vården sedan 18 års ålder och fyller 29 nu i vår, så är...
Skola & Jobb
Någon som jobbar som integrationsvägledare och kan dela med sig av lite erfarenhet.
Fördelar och nackdelar med jobbet.
Har även försökt...
Skola & Jobb
Bukes småföretagare anropas
Grannen ska ta över ett sommarfik. Tidigare har hon bl.a. haft affär och hade kortterminal som inte var det...
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...