Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hemliga nicket framme då jag inte vill riskera att outa arbetsplatsen. Jag är projektanställd sedan 25 aug. Kontraktet var skrivet på 2...
Svar
8
· Visningar
1 182
Skola & Jobb För er som minns så vantrivs jag fruktansvärt på mitt jobb. Jag har pratat med berörda chefer, bett om omplacering, varit sjukskriven en...
Svar
11
· Visningar
1 100
Senast: Kivina
·
Skola & Jobb I februari har jag varit sjukskriven 1 år på olika nivåer. Först 6 månader på 50% sedan 2 månader på 100% och sedan 4 månader på 25 %...
Svar
14
· Visningar
1 162
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Jag har varit sjuk under veckan som gått och har inte haft möjlighet att fråga läraren efter lovet, om inte annat så trodde jag att jag... 2
Svar
20
· Visningar
1 871
Senast: zingoo
·
Skola & Jobb Sitter och tentapluggar och har kört fast på en fråga som handlar om hur det kommer sig att enskilda hjärtceller kan slå? Finns det...
Svar
3
· Visningar
522
Senast: Mitrolle
·
Skola & Jobb Jag jobbar som ekonomikonsult och blev idag uppringd av Dorunner? Är det någon här som har anlitat dem för att få kunder till sitt...
Svar
6
· Visningar
1 677
Skola & Jobb Ska börja plugga igen. Men vet inte riktigt till vad. Jag brinner för träning, kost och hälsa. Men PT verkar svårt att försörja sig på...
Svar
13
· Visningar
1 053
Senast: Askur
·
Skola & Jobb Såååå, jag behöver lite hjälp med en kursuppgift igen. Föreläsningarna är helt irrelevanta och kurslitteraturen hjälper mig inte så...
Svar
3
· Visningar
454
Senast: Pancakes
·
Skola & Jobb För två år sedan kom jag in på utbildningen jag sökt till. Jag var väl kanske inte jätteexalterad men blev förvånad och glad då jag...
Svar
11
· Visningar
1 844
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Jag vet att ett prov gäller i fem år men jag har funderingar kring när det går ut. Stenklart eller hur? Nej men jag skrev ett prov...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: AgentCarter
·
Skola & Jobb Liten fråga så här på kvällskvisten. Jag driver ett företag med behandlingar för privatpersoner. Kunderna kan boka online och över... 2
Svar
22
· Visningar
2 869
Senast: Molvi
·
Skola & Jobb Jag är vanligtvis inte den som pratar om mina problem, utan jag håller de mesta för mig själv. Vilket förmodligen inte är det bästa men...
Svar
13
· Visningar
1 586
Senast: Pallen
·
Skola & Jobb Snabb fråga. Om jag vill söka in på en utbildning som kräver områdesbehörighet 15, (Djursjukskötare förstås..:P) är allt detta nedan...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: Bonita4
·
Skola & Jobb Det börjar bli dags att ta tag i livet och börja plugga, men hur sjutton vet man vad man vill göra?! Jag har länge vart inne på lärare...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: Piek
·
Skola & Jobb Vad ska jag ta mig till? Efter en lång julledighet så kom jag tillbaka till jobbet igår. Först på plats, gillar att börjantidigt. Utan...
Svar
12
· Visningar
1 482
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag är jobbsökartagen och känner att jag nästan är desperat efter ett jobb nu...:banghead: Jag har sökt en hel bunt, och de flesta är...
Svar
17
· Visningar
1 863
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Visst ska man ha ett anställningsavtal om man jobbar timmar?
Svar
13
· Visningar
869
Skola & Jobb Jag pluggar just nu en psykologikurs på distans, och den första delen var helt uppbyggd genom tentor, så det är först nu jag har har...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Nu hoppas även jag på att bukes samlade kunskapsbank kan hjälpa mig! Jag har ett slutbetyg från 2003, och jag har en hel del...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Tulip
·
Skola & Jobb Jag har börjat inse att ska jag någonsin kunna skaffa mig en bra bostad måste jag bort från Stockholmsområdet. Jag vill äga mitt boende...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022