Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag tänkte mig höra mig lite för hos er på Bukefalos. :) Jag är 22 år och bor hemma medan jag...
Skola & Jobb
Jag har gått hemma i typ 10 år eller nåt och är nu äntligen i färd med att ge mig ut på praktik som förhoppningsvis ska kunna leda till...
Skola & Jobb
Undrar om någon vet om det blir något trassel med försäkringskassan när man blir sjukskriven precis när man ska byta jobb? Jag funderar...
Skola & Jobb
Finns det något som förhindrar att jag tar emot friskvårdsbidrag från två arbetsgivare för samma aktivitet? Jag tänkte köpa ett gymkort...
Skola & Jobb
Är det någon här som har erfarenhet av s.k. egenanställning? http://www.egenanstallning.org/
Alltså, att man kan fakturera för tjänster...
Skola & Jobb
Eftersom jag tydligen är googleinkompetent, eller för att jag inte förstår skriven text, så vänder jag mig till er för hjälp att förstå...
Skola & Jobb
Jag kommer återgå till mitt arbete 2/3 efter föräldraledighet. Tror inte att jag får någon betald semester i år, men visst har jag ändå...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...