Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har mailat företaget men förväntar mig inget svar/ att det inte går då det inte står något om hur man stänger av ljudet i... 2
Svar
29
· Visningar
13 556
Hemmet Kommer flytta till hus i december och vill komma ifrån det berg av kläder som alltid tycks uppstå i vårt sovrum. Var ska man göra av... 2
Svar
23
· Visningar
2 476
Senast: MiniLi
·
Hemmet Nu har jag bott i ladan i sex år. Fort går det! Börjar dock tröttna på de vita väggarna, och leker med tanken på att lägga på lite färg... 2
Svar
21
· Visningar
2 151
Hemmet Vi har köpt oss nya sängar, höga, höj och sänkbara JÄTTESKÖNA! men... vi har inga sängbord nu. Jo, dom vi hade, men dom är mycket...
Svar
18
· Visningar
1 304
Senast: kamomillo
·
Hemmet Inspirerad av tråden "Slarvig liten gubben" tycker jag vi ska ha en bildtråd där vi visar upp våra makalösa hem där vi trivs. Jag börjar... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 266
Senast: Magiana
·
Hemmet Jag ska sätta upp ett par hyllor här hemma. Har gipsväggar och har gipspluggar som enligt affären ska passa tilltänkt ändamål. Jag är...
Svar
0
· Visningar
376
Senast: starcraft
·
Hemmet När jag föddes flyttade mina föräldrar till pappas barndomshem. Mycket gjordes om och det byggdes ut. Mamma ville ha en altan och när... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 588
Senast: Luff
·
Hemmet Jag har bara sophämtning en gång i halvåret, och nu behöver jag ta tag i det här med förvaring inför återvinning. Det finns lite plats i...
Svar
11
· Visningar
1 842
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Eftersom vi inte kunde enas här hemma om vilken sorts klädhängare/herrbetjänt vi skulle ha så har vi kommit fram till att vi borrar upp...
Svar
7
· Visningar
1 220
Senast: BernT
·
Hemmet Finns det? Duschen i vårt nya hus består av våtrumsmattan (dvs väggarna) på två sidor och en duschvägg på en sida. På framsidan är det...
Svar
18
· Visningar
12 963
·
Hemmet Garderobsväxt och golvmedel. Klarar en garderobsblomma bo i ett badrum utan fönster? Och när jag moppar golvet brukar jag använda...
Svar
15
· Visningar
1 293
·
Hemmet Lönar det sig? Plastgolven, som hade behövt bytas redan för över 10 år sedan när vi flyttade in, är fula och trasiga. Men i området som... 2
Svar
23
· Visningar
2 832
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Litet hus på 67 kvm. Det finns eldstad med Keddy-insats. Annars bara elelement, som vi verkligen vill undvika att använda så mycket som... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 282
Senast: tanten
·
Hemmet Kära vedeldande bukefalister, har ni något tips på en möbel att förvara ved i? Vi är på jakt efter en möbel som rymmer några vedkorgar...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: ainasoja
·
Hemmet Jag har fått hjälp (stjälp) att börja tapetsera i friggeboden. Tyvärr är resultatet uselt. Jag är skitbesviken och skitledsen över att...
Svar
10
· Visningar
2 303
Senast: Magiana
·
Hemmet Jag har en skinnsoffa som väl är runt 15 år eller så. Det är en "fin" soffa i Italienskt läder, fått sen mina föräldrar tröttnat. Jag...
Svar
11
· Visningar
16 874
Senast: Buck
·
Hemmet Jag ska renovera mitt badrum och ser framför mig ett hexagonformat klinker i grått/mörkgrått alternativt svart som är ca 10*10 cm. Måste...
Svar
15
· Visningar
780
Senast: Luzzan
·
Hemmet Jag är på jakt efter bokstöd och hittar många fina på nätet. Men när jag tittar på vikten (på de som anger vikt) så är den ofta under...
Svar
3
· Visningar
650
Senast: Smulu
·
Hemmet Jag har ibland kört nån såndär diskmaskinsrengöring som man ställer in i maskinen och sedan kör ett program. Men det känns ju lite...
Svar
3
· Visningar
1 193
Senast: Zewz
·
Hemmet Den har legat ett tag i frysen nu så det är dags att laga nåt på den. Är det någon som har ett bra tips på vad man kan göra med en bit...
Svar
7
· Visningar
688
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈