Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag bor i en etta med sovalkov och jag skulle vilja hänga upp mina mörkläggningsgardiner vid dubbelsängens fotände för att det ska bli... 2
Svar
22
· Visningar
5 480
Senast: Bison
·
Hemmet Finns det ischoklad med gluten, var kommer det då ifrån?
Svar
6
· Visningar
884
Senast: starcraft
·
Hemmet Ja, vad är det för mekanism som gör en syntetduk antibakteriell? Det är ju i alla fall så de marknadsförs.
Svar
12
· Visningar
1 866
Senast: dender
·
Hemmet Enkla vita tapeter, Hittar bara en massa med blankt mönster i. Lite mönster ok men helst inte. Hittar man vart någonstans?
Svar
1
· Visningar
440
Senast: Chili
·
Hemmet Är det någon här som har inbrottslarm? Är ni nöjda? Vilken leverantör har ni?
Svar
15
· Visningar
977
Senast: sandra87_
·
Hemmet Jag har en svart stol i rotting (Ikeas Storsele) på balkongen som jag skulle vilja ha i en ljusare färg (någon slag mild grön färg...
Svar
3
· Visningar
1 235
Senast: Hyacinth
·
Hemmet När jag var o tittade på min lägenhet sa jag till hyresvärden att jag ville ha låset bytt, vilket han sa att jag skulle få. Men nu när...
Svar
10
· Visningar
12 370
Hemmet vi bygger hus och har kommit till punkten då vi behöver ta definitiva beslut om hur och var vatten ska komma upp i innerväggar. Jag...
Svar
3
· Visningar
624
Senast: Positron
·
Hemmet På senaste tiden har jag fått ett abnormt intresse för att förkovra mig i hur man bor kvadratsmart. Jag står nämligen inför det faktum... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 636
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Försöker bestämma mig hur mitt vardagsrum ska se ut, om jag ska ha tapet eller måla och i så fall vilken färg :p Har tre hyfsat stora...
Svar
14
· Visningar
1 654
Hemmet Har ett stort badrum, kanske 12 kvadrat stort. Dags att rusta. Det jag vill är: Nytt innertak (på det gamla) Nya våttapeter. Lägga...
Svar
3
· Visningar
1 285
Senast: Vallmo
·
Hemmet Jag har ju ett helt hus att måla/tapetsera, och jag behöver ofta mogna in i sådana beslut. Så jag vill gärna ha era erfarenheter vad... 2 3
Svar
47
· Visningar
14 937
Senast: Chili
·
Hemmet Hej! Jag har bott/hyrt en lägenhet i snart ett halvår. Känner en konstig lukt, från att jag kollade på lägenheten men trodde det var...
Svar
10
· Visningar
7 018
Senast: Korven
·
Hemmet Wihoo, kontraktet påskrivet (ska hyra en liten etta) och då har jag fått massa lyxproblem som vilken försäkring och bredband och sånt... 2
Svar
35
· Visningar
1 834
Senast: Rosett
·
Hemmet Har ett gammalt trädgårdsbord i metall som ska få bo inomhus. Det är lite rostigt här och var, särskilt på de horisontella ytorna. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: TygerTyger
·
Hemmet Jag tänkte köpa 2 såna här skohyllor med sittbänk men kommer inte riktigt på vad jag kan ha uppepå som sittunderlag. Tycker det ser lite...
Svar
12
· Visningar
1 687
Senast: Sar
·
Hemmet Jag håller på att fräscha upp min lägenhet inför försäljning. En sak som stått på listan är att måla de gamla listerna (och skjutdörrar...
Svar
13
· Visningar
4 939
Senast: åke
·
Hemmet Jag har problem med att luckan på kaminen sotas igen extremt fort. Ungefär var tredje dag får jag rengöra luckan om jag vill se elden...
Svar
14
· Visningar
1 790
Senast: tanten
·
Hemmet Försökte läsa på lite om torktumlare då jag vet att det inte finns någon sådan i huset och det känner vi att vi vill ha. Kondenstumlare...
Svar
15
· Visningar
929
Senast: Karfitsa
·
Hemmet Jag har kommit underfund med att mitt badrum är litet och murrigt på ett sätt som jag inte är helt säker på om jag vill ha det i. Det är... 2
Svar
22
· Visningar
4 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka