Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hej! Jag skulle vilja ha tips på vad ni använder i era hem för att hålla rent, tex vad ni använder att rengöra fria ytor med? Jag... 2
Svar
34
· Visningar
1 842
Senast: Milene
·
Hemmet Bara en fundering iom att så många får sina avlopp omgjorda just nu. Vi klarade oss denna vända men kommer antagligen att "drabbas"... 2
Svar
21
· Visningar
2 923
Hemmet Om jag köper en tomt utanför planlagt område, får jag göra vad jag vill med den då? Alltså får jag ställa dit en villavagn och bo i...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Sambon och jag håller på att renovera därhemma och funderar över vad vi ska ha för golv i köket. Vi har kommit så långt att vi är...
Svar
15
· Visningar
1 537
Senast: Magiana
·
Hemmet Jag skulle vilja måla om denna hatthylla vit: Går det att fixa på ett snyggt sätt, ni som vet? Jag funderade på att kanske spraymåla...
Svar
13
· Visningar
12 031
Senast: cathy
·
Hemmet Jag är i behov av lite sökhjälp. Jag letar efter några fina förvaringsboxar - såna i typ papp med lock - ca 30x35x10 cm stora. Jag...
Svar
14
· Visningar
2 411
Senast: warg
·
Hemmet Vad kan det bero på? Lukten kommer och går. Började ganska "plötsligt" efter att vi kommit hem från en veckad semester i juni (nej...
Svar
17
· Visningar
11 481
Senast: cherie
·
Hemmet är det något att ha? Ni som har en sådan, vad har ni för märke/modell och är ni nöjda? Min tvättmaskin som fanns i lägenheten när jag... 2
Svar
28
· Visningar
3 639
Hemmet Jag har köpt ett litet enplanshus med direktel och vedspis i köket, så jag tänkte komplettera med en luft/luft värmepump. Ni som har...
Svar
16
· Visningar
1 246
·
Hemmet Med så lite åverkan som möjligt Främst en stor tung tavla jag funderar på, de andra kan jag säkert sätta upp med tavlekrokar eller annat
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Sonic76
·
Hemmet Vart tusan köper man vanliga badkarsproppar som inte kostar 300 kr styck eller som beställs från återförsäljare som vill ha 150 kr i...
Svar
9
· Visningar
3 263
Senast: Luff
·
Hemmet En tanke som slagit mig är att det anses vara exklusivare att ha kakel/klinikers i ett badrum. Varför? Varför vill inte alla ha... 2
Svar
25
· Visningar
5 604
Hemmet Huset vi köpte var i dåligt skick målningsmässigt, speciellt på ena sidan där träet har spruckit rejält. Tack och lov inte mycket... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 763
·
Hemmet Hur blir man av med denna mus?? Bor i väggen i sovrummet, senaste dagarna har det rasslat och gnagts så en kan tro att det är en hel...
Svar
9
· Visningar
1 355
Senast: Magnum
·
Hemmet Jag håller på att måla om taket i mitt kök och i samband med detta har jag flyttat ut matbordet till vardagsrummet. Jag har även vid ett...
Svar
14
· Visningar
1 091
·
Hemmet Har fått en stor fläck med tandkräm på en vit klänning. Jag får inte bort denna.. Hjälp! :arghh:
Svar
2
· Visningar
600
Hemmet Hej. Mina föräldrar har haft våra gamla sommarstuga uthyrd nu ett par år, och sagt upp kontraktet med hyresgästen då det ska säljas. Han...
Svar
7
· Visningar
1 233
·
Hemmet Vad har ni för lampa i er hall och i ert vardagsrum? Behöver inspiration!
Svar
1
· Visningar
1 310
Senast: Zewz
·
Hemmet Long story short: Villa, byggd på 80-talet någon gång (1983-1985 tror jag?), i familjens ägo sedan 1997. Ligger ca. 100 m från vatten... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 374
·
Hemmet Vi har fått ett stort problem med getingar inne, de tar sig in på övervåningen men inte ut. De är kvar så länge att de blir slö och...
Svar
13
· Visningar
1 666
Senast: AgentCarter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka