Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet I helgen började vattnet krångla.... Pumpen löste ut när sonen högtryckstvättade (rätt många maskiner). Har tidigare hört att pumpen... 2
Svar
23
· Visningar
19 988
Senast: Texaz
·
Hemmet Hur hade ni gjort? Ni bor i ett gammalt hus(torp) på en skogsgård! Ett litet hus som är allt annat än modernt/renoverat. Huset hade... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 995
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Jag ska måla om i min nya lägenhet och funderar på det här med grundfärg. Hur viktigt är det? Räcker det med 1 lager grundfärg? Måste...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Idas
·
Hemmet Maken ska få flytta in sitt kontor i klädkammaren nu när dottern ska få eget rum. Klädkammaren ligger mitt i huskroppen och har varken...
Svar
16
· Visningar
1 402
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Jag bor i en, vad det visar sig, rätt svårmöblerad lägenhet på 26 kvadrat. Hur jag än vänder och vrider på bohaget så får jag en...
Svar
10
· Visningar
1 689
Senast: tolksele
·
Hemmet Går det att få tag på skurpulver numera? Förr fanns det i alla fall tomteskur och ajax skurpulver. Jag har haft en burk i stallet, men...
Svar
2
· Visningar
2 586
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Vi har äntligen börjat landa i att det är dags att hitta ett nytt hus, och eftersom det finns så få hus till salu där vi vill bo kommer...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: Martina_m
·
Hemmet Nu äntligen har vi kommit så långt att det är dags att sätta klinker i hallen. Men jag (vi) kan inte välja färg :arghh: Ni andra som... 2
Svar
27
· Visningar
4 328
Senast: MM
·
Hemmet Jag bor i en lägenhet med byggår 2011 som stod färdig 2012. Vi flyttade in i början av 2013 och då hade det inte bott någon där. Nu har...
Svar
4
· Visningar
2 384
Senast: lady_vip
·
Hemmet För några dagar sedan pajade lampan i kylskåpet. Jag köpte en ny och satte dit. Nu har den nya lampan också gått sönder. Vad är det...
Svar
1
· Visningar
330
Senast: Magiana
·
Hemmet Jag försökte söka mig fram till en liknande tråd men det gick så där. Sambon och jag ska köpa ny säng, men jag tycker att det är... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 321
Senast: machafuko
·
Hemmet Sonen gillar allt det där klassiska pojkiga. Lego, dinosaurier och bilar. Nu behöver hans rum byta ut labanlampan och labanmattan. Vi...
Svar
0
· Visningar
419
Senast: FadeAway
·
Hemmet Jag har letat efter takläggare i flera månader nu men inte hittat någon så jag börjar känna mig lite desperat. Jag trodde verkligen inte... 2
Svar
21
· Visningar
2 357
Senast: tanten
·
Hemmet Allsvetande buke! Som rubriker avslöjar så undrar jag om stringhyllor håller för en större mängd lp-skivor? Alltså på ett ungefär hur...
Svar
2
· Visningar
3 088
Hemmet vi har fått ett bo med humlor i väggen. Bor i ett tegelhus och de har bosatt sig under taket, längst upp på väggen. Det är inga problem...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: Magnum
·
Hemmet Ärade allvetande Bukefalos, Google has not been too friendly. Kort sagt har jag tröttnat på plastpåsar. Hoppas detta inte kolliderar...
Svar
18
· Visningar
5 200
Senast: Minett
·
Hemmet Nån bukefalist som har koll på detta eller har någon bra länk? Alla mäklarsidor räknar upp samma text och lagen om jordabalken tycker...
Svar
6
· Visningar
2 009
Senast: lyckogrus
·
Hemmet Hej! Jag har nu insett att hänga upp alla mina rosetter på gardinstänger inte kommer hålla i längden, och undrar nu hur man smidigast...
Svar
18
· Visningar
8 666
Senast: Buck
·
Hemmet Letar tvättmaskin och då det var flera år sen sist jag köpte någon så vet jag inte riktigt vad jag letar efter. Enkel lättförståelig...
Svar
9
· Visningar
838
Senast: starcraft
·
Hemmet Som gammal kollektivist har jag genom åren haft flera skräckupplevelser med mottfjärilar i mjölet :yuck:. Minns med fasa hur jäkla...
Svar
3
· Visningar
914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka