Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är brutalt uttråkad och Sambon ska springa midnattsloppet ikväll. Vilken är bästa uteserveringen (med tak ) att sitta på om man...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: sjoberga
·
Äldre HJÄLP!!!! Behöver ev byta ut min bil lite akut och behöver därför snabbt förslag om BRA dragbilar. Krav: -Dragvikt 1990kg på utökad... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 352
Senast: super
·
Äldre Hej på er! En fråga till er som har tagit B96, alltså utökat körkort och använde er av egen kärra, hur lastade ni? Jag har en fundering... 2
Svar
28
· Visningar
4 485
Senast: prallan
·
Äldre Någon som har transporterat tapetrullar på cykel och det har gått bra? Funderar på hur man isåfall får hem dem bäst. Är tre tapetrullar...
Svar
5
· Visningar
513
Senast: Stinaelin
·
Äldre Behöver lite hjälp här... nästa vecka ska jag ha gäst boende över och ska bjuda på mat, såklart. Det är 2 middagar och en lunch det... 2
Svar
39
· Visningar
2 462
Senast: purity_666
·
Äldre Jag har inte bott hemma på ett tag och mitt kylskåp har således varit ganska övergivet. Det har inte varit någon gammal mat därinne utan...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Smulu
·
Äldre Jag har ett tag nu varit sugen på vit choklad. (Ja, jo, jag vet att det inte är choklad på riktigt ;) ) Meeen jag hittar det ingenstans... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 923
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jag behöver inhandla lite nya frottehanddukar och vill ha tips på bra sådana. Som inte behöver 50 tvättar innan de kanske suger upp lite...
Svar
15
· Visningar
964
Äldre ... någon som vet vilka fysiska butiker som säljer dem? 2
Svar
26
· Visningar
1 782
Äldre Jag har ett dilemma som jag hoppas att ni kanske kan hjälpa mig med. Så här ligger det till: På måndag flyttar jag till Stockholm...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Pancakes
·
Äldre Nån som provat? Jag är trött (!) på att hitta på maträtt efter maträtt. .. iofs blir det oftast samma. ..Nu äter jag dessutom... 2
Svar
39
· Visningar
1 641
Senast: tanten
·
Äldre I ett anfall av rastlöshet funderar jag på en tripp till Åland när jag ändå ska till Stockholm om ett par veckor. Men vad GÖR man... 2
Svar
35
· Visningar
2 279
Senast: trazel
·
Äldre Dans med maskeradtema. Min vän vill klä ut sig men vill inte lägga ned någon större ansträngning på det. Jag föreslog att han skulle...
Svar
16
· Visningar
972
Senast: Rie
·
Äldre Jag har inte varit hemma (på adressen jag är skriven) i sommar och det har blivit strul med min post. Har nu enligt...
Svar
14
· Visningar
1 630
Äldre Jag har ett antal burkar med tonfisk på burk (i vatten ) hemma som skulle behöva ätas upp. När jag googlade på recept så innehöll i... 2
Svar
31
· Visningar
2 152
Äldre Jag ville inte sno tråden om katten som jag nyss läste så jag startar en egen. Den väckte nämligen funderingar jag haft tidigare. Jag...
Svar
19
· Visningar
1 852
Senast: Paddington
·
Äldre Vi ska ju vara ett land med väldigt bra skydd för våra djur. Men igår när jag läste om att utredningen om katten Maja som hemtjänsten... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
5 863
Senast: Bubbla
·
Äldre det kommer ju upp erbjudanden från telefonmärkena lite då och då på telefonerna om att man är utlottad att få köpa en ny telefon för typ...
Svar
9
· Visningar
414
Äldre Behöver lite inspiration känner jag :p Skaffar ni ny eller har ni samma som förra året? 2
Svar
32
· Visningar
2 517
Äldre Vi flyttade in i vår nya lägenhet i januari och blev då varse om att vi delade trapphus med en för polisen känd yrkeskriminell kvinna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 349
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka