Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Det börjar bli dags att fundera över hur vårt gamla badrum ska se ut nu. :o Det gamla ska rivas ut under sommaren och i höst ska det...
Svar
15
· Visningar
14 257
Senast: majola
·
Hemmet I muren ovanför vedspisen har det suttit en sådan där rektangulär lucka som svänger . En ventil som man kan öppna och stänga efter...
Svar
15
· Visningar
10 352
Senast: tanten
·
Hemmet Var kan jag hitta någon vas som de på bilderna eller liknande i Göteborg eller på nätet?
Svar
0
· Visningar
2 930
Senast: Rosenblad
·
Hemmet En nära släkting till mig har råkat få sin prydnadsfigur sönderslagen som hon fått av sin sambo som nu är bortgången. Hon söker med...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Gupello
·
Hemmet Jag söker ett draperi som jag kan sätta innanför ytterdörren så det hindrar insekter från att fritt passera men så katterna och hunden...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: Luff
·
Hemmet Vi håller på att renovera vårt badrum och har bett firman som gör det att även titta på vår tvättstuga. Vi har fått en offert men jag...
Svar
11
· Visningar
10 008
Hemmet Det är mycket att tänka på vid husköp och jag skulle gärna vilja ta del av era erfarenheter. Allt går ju inte att läsa sig till. Vilka... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 638
Senast: Mois
·
Hemmet Äldsta sonen vill ha pirattema i sitt rum men vet inte hur man ska göra riktigt. En väggmålning kan man ju göra förstås, men verkar...
Svar
4
· Visningar
1 487
Senast: Andromedae
·
Hemmet Jag tänkte att det måste ju finnas fler som stickar här inne! Jag återupptog intresset för några år sedan och har stickat otaliga par...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: labb
·
Hemmet Ska titta på ett renoveringsobjekt snart. Kommer anlita fackmän för att göra i ordning toaletterna, men tänkte passa på här att fråga om...
Svar
6
· Visningar
2 555
Senast: mamman
·
Hemmet Vi har i hela lägenheten "oregelbundna fönster", dvs olika storlek. I köket etc går det att lösa på ett okej sätt med gardiner men...
Svar
2
· Visningar
584
Senast: Miiikaela_
·
Hemmet När jag var på badhuset sist såg jag en kvinna som hade en nätväska, att ha schampo balsam och duschtvål i. Jag har sedan dess gått och...
Svar
7
· Visningar
772
Senast: Migo
·
Hemmet Hallå! Ingen aning om det här hamnade rätt men vi kör.. Som relativt nyutflyttad från boet har jag mött en utmaning som visat sig vara...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: johannas
·
Hemmet Det drar kallt under diskbänken så behöver isolera lite till vintern Tanken är att ta frigolit och täcka under skåpen och sen där det...
Svar
1
· Visningar
3 746
·
Hemmet Jag ska sy gardiner och har fått tipset att man kan använda fållband. Är det någon som använt det, funkar det bra? Har man det bara...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Vi köpte huset i Augusti 2014,och sista oktober samma år var överlåtelse dagen. Enligt annonsen och köparen körde han pellets på...
Svar
9
· Visningar
1 831
Hemmet Ni som har sålt villor, har ni tecknat dolda felförsäkringar och i sådant fall via vilket bolag? Vi kommer (förhoppningsvis) snart att...
Svar
13
· Visningar
1 567
Senast: em-pirre
·
Hemmet (bilden syns snart, väntar på moderering) Hur kan det komma sig att det är dragigt och iskallt i ett hörn mitt i lägenheten? väggen mot...
Svar
4
· Visningar
1 609
Senast: Korven
·
Hemmet Överst på "att göra"-listan står att fixa iordning grabbens lekhörna. Hans rum är inte enormt och det brukar ändå alltid sluta med att...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: Monifa
·
Hemmet Blandaren i duschen har gått i strejk och vägrar leverera varmvatten. Uppfriskande.... Jag har egen brunn och det har kommit en hel del...
Svar
18
· Visningar
2 303
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka