Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ ... och jag fick reda på det idag. Har ingen erfarenhet av det här öht. Jag vet inte heller hela historien bakom ångestattackerna. Har...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Stjaerna
·
Äldre Jag vet att det är flera här som förlorat anhöriga (sambo, föräldrar, övrig släkt och vänner). Tänkte att vi kan ha en tråd för att... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
12 443
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Hej. Jag har i flera år levt med psykisk ohälsa på olika sätt. Har diagnosen bulimi och depression. Nu på senare tid har jag börjat få...
Svar
1
· Visningar
892
Relationer Folk är ju snara att döma, utifrån hur saker VERKAR vara.... Hur vet man att någon mår dåligt, blir misshandlad, har drogproblem etc...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Funderade på en dröm jag hade natten till torsdag denna vecka. Drömde om sambons familjs sommarstuga. Det finns två hus på tomten...
Svar
2
· Visningar
592
Senast: TinyWiny
·
Äldre Hittade ett gammalt kassettband från skulle tro mitten på 80 talet som jag spelade in då. Från Trackslistan tror jag det mesta var. En...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: terwa
·
Kropp & Själ Jag har en visdomstand som plågat mig hela dagen, den har en vass kant som irriterar insidan av kinden. Tror ni att det är klokt att...
Svar
10
· Visningar
20 200
Senast: Rosett
·
Äldre Vart skulle ni rekommendera att man äter middag i Örebro om man vill ha bra mat och helst inte gå över en 150 kr/person på huvudrätten...
Svar
13
· Visningar
686
Äldre Hur sorterar man kablar som ska slängas? Jag har ett gäng olika kablar av olika sorter, både med och utan ändproppar, som jag ska... 2
Svar
20
· Visningar
2 711
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb En fundering på morgonkvisten: Hur är det med pensionsåldern i England? Har hittat uppgifter om både 65 respektive 68 år. Är det vanligt...
Svar
13
· Visningar
9 526
Senast: Sunshine
·
Kropp & Själ Jag har blivit rekommenderad hälsoväst men känner mig av någon anledning tveksam. Är det någon som har provat att använda en? Vad var... 2
Svar
29
· Visningar
28 453
Senast: netia
·
Äldre Jag tänker på det ibland när jag är på affärer med stor parkering. Man kan ju nästan dela in det i 3 kategorier: 1. Nära. Alltid... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 777
Senast: ricca
·
Äldre På lördag smäller det!! Äntligen dags för Melodifestivalen igen, vad vi har längtat!! :banana::banana::banana: Programledare i år är... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
8 362
·
Kropp & Själ Igår när jag var och tränade så kände jag en brännande känsla i hälen när vi stretchade vaden. Jag kände ingenting vid löpning eller...
Svar
0
· Visningar
543
Senast: Malin_L
·
Äldre En vän tycker att vi ska ta en liten weekendresa då han har hotellpoäng som går ut i maj. Kedjan är Choice så kravet är alltså att det...
Svar
3
· Visningar
493
Senast: Gabbi
·
  • Låst
Tjatter Ja nu kan vi det här! Köööör! :banana: 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
72 285
Senast: GotAsecret
·
Skola & Jobb Jag jobbar som sjukgymnast inom den kommunala sektorn och är dödligt less på den inriktningen. Bor i Östersund och trivs super med...
Svar
19
· Visningar
1 478
Äldre För jag behöver svar på detta eviga mysterium. :p Jag tar, som många andra svenskar, lamotrigin. Varje gång - jag upprepar - VARJE... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 631
Senast: Kaki
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Varning: småäcklig tråd för den äckelmagade eller emetofober. .... Efter en (högst ofrivillig) flytt med strul och...
Svar
4
· Visningar
2 173
Äldre Hörde att minusränta innebär att banken kan komma att ta ut ränta av mig för mina pengar som jag har på kontot. Hur stor risk är det för... 2
Svar
29
· Visningar
2 318
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka