Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Skulle vilja rensa min kropp lite... Vad har ni för erfarenheter av färdiga detox-preparat? Bra/dåliga?
Svar
7
· Visningar
998
Relationer Jag tycker att det är kul att få höra historier om hur folk träffade sin partner, så berätta nu: hur träffades NI? :D 2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 964
Senast: jerseyko
·
Äldre O allvetande Buke, jag behöver hjälp! Imorgon ska jag hämta en ny valp, döpt till Ale (hela kullen har öl-namn). Jag tänkte överraska...
Svar
12
· Visningar
2 106
Senast: Gabbi
·
Fritid Ingen mer här som spelar dota? Eller kollar kanske?
Svar
0
· Visningar
474
Senast: Wingates
·
Äldre varför plågar människor sin gäster med slumpmässig bordsplacering? Finns det någon som tycker om att bli placerad bredvid helt okända... 10 11 12
Svar
227
· Visningar
17 460
R
Äldre Nu när det visat sig att jag och min partner hade lite av samma dröm gällande resa så har vi bestämt oss för att försöka göra verklighet... 2
Svar
33
· Visningar
2 434
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Ja, hur gör ni? Min sambo och jag har lite olika syn på det där. I min släkt har vi haft födelsedagskalas med släkten fram tills... 2
Svar
33
· Visningar
3 248
Senast: Lajke
·
Hemmet Min lägenhet har en helt fantastisk hall utan vägguttag, dessutom är den mörk och utan fönster. :banghead: Jag hade velat ha någon...
Svar
14
· Visningar
855
Senast: Septicemia
·
Hemmet Jag har googlat och googlat för att få veta vad det är för slags mockaskedar i silver som jag har, utan resultat. De späda skedarna har...
Svar
18
· Visningar
2 666
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har ni någon koll om man kan göra något för att minska rödheten i ansiktet? Har haft detta problem så länge jag kan minnas, även massa...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: Tjôta
·
Äldre Jag har fått ett par fina kängor - med broddar. Problemet är att jag inte tycker mig ha någon nytta av broddar och har inte använt...
Svar
6
· Visningar
1 107
Äldre Ekskivorna har legat i skåpen och samlat damm i si så där 30-40år. Men nu är på modet igen med plankstek. Lagar ni plankstek hemma? Vad... 2
Svar
38
· Visningar
3 120
Senast: Roheryn
·
Relationer Det finns nog några på det här forumet som kommer ihåg mina tidigare trådar och hela spektaklet runt dessa. Jag vill börja med att säga... 2
Svar
30
· Visningar
4 430
Senast: tara
·
IT & mobiler Har en systemkamera där en svart blobb syns på bilderna, främst när man tar mot ljusa himlar. Har förstått att det är damm på sensorn...
Svar
7
· Visningar
2 526
Senast: Prosit
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 237
Senast: Meggan
·
Äldre Nu är det dags att börja blicka framåt, i alla fall fram till lördag denna vecka, och melodifestivalens andra deltävling... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 493
Senast: voltis
·
Tjatter Vi golit af Bukefalos låter i all ödmjukhet meddela att den i ogammalmediea så kallade undersökningningen utropat golit till... 2
Svar
20
· Visningar
1 409
Senast: golit
·
Trädgård & Växter Hej! Jag ska ge mig på att odla iår! Försökte förra året men mamma lyckades döda alla växter när jag var i England.. Ja men jag ska odla...
Svar
16
· Visningar
1 786
Senast: corzette
·
Äldre Jag har en halv flaska olivolja stående i köket sedan mer än et halvår tillbaka. Jag använder inte olja själv i matlagningen, min dotter... 2
Svar
26
· Visningar
26 353
Senast: Rosett
·
Äldre Sitter här och läser med förtvivlan om ännu ett terrordåd i Köpenhamn, om mer död och lidande. Jag läser om jezidiska barn som säljs som... 2
Svar
23
· Visningar
2 219
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka