Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

O
Relationer Jag anser att jag har långt tålamod med mina grannar, vi bor trots allt i en hyreslägenhet. Man får acceptera en hel del. Men sen vi...
Svar
8
· Visningar
1 240
Äldre Nu när vi bestämt kommun så blir man tvungen atr fundera på hur man ska bo. Jag gillar bostadsrätter - inga större underhåll eller... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 971
Senast: Osthyvel
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp med dotterns hår och vet att det är flera här som har lockigt hår och vet hur man sköter det på bästa sätt. Googlade... 2 3
Svar
44
· Visningar
9 755
Senast: Leoni
·
Äldre På trettiotalet lade Hitler beslag på först Österrike, sedan en del av Tjeckoslovakien för att sedan ta hela. Detta trots protester från... 2
Svar
36
· Visningar
2 695
Senast: Oldie
·
Äldre Hejsan kompisar. Vilka tidsskrifter läser ni? 2 3
Svar
43
· Visningar
2 663
Senast: monster1
·
Kropp & Själ På vintern brukar man ju ha problem med torra läppar. Jag har motsatt problem. :meh: De är väldigt fettiga. Jag använder inget cerat...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: Rosett
·
Tjatter Japp, den närmar sig igen - den omdiskuterade dagen. Hur gör ni? Firar ni med presenter? Vad skall ni ge? Till vänner? Till partner... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 574
Senast: Klara
·
  • Låst
Äldre Snart startar valrörelsen inför extra valet och nu säger var 3:e väljare att man ska rösta på något annat parti än vad man gjorde i... 99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
84 324
Senast: axel
·
Hemmet Ska måla om hemma. Vi har använt Rustas egna vita i ett rum vi fick panikmåla vid inflytt för rummet var i en så äcklig grön färg att...
Svar
9
· Visningar
889
Senast: Emuliiaa
·
Äldre Vad händer om man tappar en iphone i golvet :crazy:
Svar
19
· Visningar
1 265
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Efter en stor viktnedgång så har jag tankar och planer på att operera bort löshud på mage, lår och rumpa. Någon här som har erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: Tassetass
·
P
Skola & Jobb Jag kommer bara på Lilja 4-ever, finns det fler? 2
Svar
20
· Visningar
1 861
Senast: Singoalla
·
Äldre Jag skulle gärna äta mer fisk och skaldjur. Magen älskar det helt enkelt, och mina smaklökar likaså. Problemet är hur den fångas, vart... 2
Svar
37
· Visningar
2 352
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ http://www.dagensmedicin.se/artiklar/2015/02/06/svagt-skydd-mot-influensa-trots-vaccin/ Det skyddar bara till 3% enligt en brittisk... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 045
Senast: Emmahpemma
·
Relationer LONG story: För en vecka sen blev jag rå-dumpad av killen jag träffat under 5 månader. Vi har varit av och på flera gånger på grund av...
Svar
5
· Visningar
1 608
Senast: Kolbeinn
·
Kropp & Själ Halloj! Finns här någon som är bra på genetik? =) Hoppas. Jag känner mig lite dum, men jag tror det klarnar om jag får möjlighet att...
Svar
7
· Visningar
643
Senast: Rhinos
·
Hemmet Funderar vidare på mitt blivande nya kök... Funderar på att ha tapet med glasskiva på väggen bakom diskbänken. Vad har ni...
Svar
15
· Visningar
6 327
Senast: turbofling
·
Relationer Hur berättar man för sina nära och kära att man inte är heterosexuell? Jag har berättat för de flesta vänner som jag vill ska veta, men... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 545
Senast: doleron
·
Äldre Efter en spännande natt fick någon :angel: för sig att sängen är ett mycket lämpligt ställe att äta köttgryta på. Sagt och gjort och... 2
Svar
21
· Visningar
2 024
Senast: Piek
·
Äldre Jag och min sambo funderar på att mellanlanda i en hyresrätt innan vi köper hus/gård. Men jag har noll koll på hur det ser ut i Skånes...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka