Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nån mer än jag som gett sig på projektet att göra egen ost? Har tre tackor som mjölkas efter att de är avvanda från lammen, och får... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 546
Senast: cewe
·
Hemmet Vi har precis köpt nytt hus och det är en stor sotfläck i taket över braskaminen. Ska måla om men vill såklart få bort så mycket som...
Svar
3
· Visningar
15 624
Senast: Smulu
·
Hemmet Vi har en ryamatta i vardagsrummet som inte alls är lika mjuk där man går som den en gång har varit. Under soffbordet där ingen går mer...
Svar
0
· Visningar
1 420
Hemmet Hej! Jag har länge funderat på att köpa någon maskin för att t.ex. göra rent sätena i bilen, soffan m.m. och om jag läst mig till rätt...
Svar
0
· Visningar
700
Senast: Coop
·
Hemmet Flera av mina sommarblommor har dött och snart är hösten här så jag tänkte att jag struntar i mer sommarblommor och siktar istället in...
Svar
15
· Visningar
1 698
Senast: sthu
·
Hemmet Jag har blivit bortskämd med högt i tak i alla hus och lägenheter jag har bott i nästan hela livet. Just nu bor jag i en lägenhet med...
Svar
4
· Visningar
1 926
Senast: hvala
·
Hemmet Jo. Vi har köpt en ny säng, och det har ve och fasa inneburit att vår minsta hund på 24 cm över havet inte längre kan hoppa upp alldeles...
Svar
8
· Visningar
1 490
Senast: Och_Aye
·
Hemmet Sitter och kikar runt efter matsalsmöbler på blocket.. hittade ett jättefint bord som passade mig i smaken, dock är det i mahogny...
Svar
4
· Visningar
1 301
Senast: Melina
·
Hemmet Vi ska snart flytta in i vårat hus,och börjar kika på lite tapeter! :D Så här ser hallen ut,ganska liten med andra ord,så vi behöver ha...
Svar
10
· Visningar
1 731
Senast: Mirre
·
Hemmet Det kan väl inte vara vara jag som har problem med att bäddmadrassen glider iväg? Hur gör andra människor, drar ni den på plats varje...
Svar
14
· Visningar
26 372
Senast: Fislisa
·
Hemmet Min bästa kompis och hennes sambo skall köpa hus där förutsättningen är att jag är inneboende i någon form av egen del av huset. Nu har...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: hvala
·
Hemmet För att inleda det hela enkelt tänkte jag kolla om någon utav er vet vart man kan köpa innerdörr med tillbehörande karm. Kommer nog inte...
Svar
8
· Visningar
769
Senast: Basilika
·
Hemmet Har sedan ett par månader fått problem med en äcklig lukt i badrummet, från början luktade det bara ibland, nu luktar det hela tiden...
Svar
9
· Visningar
1 118
Hemmet Har ett stort vardagsrum i vår stora tvåa. Funderar nu på att sätta upp en vägg och på så sätt få en normalstor trea (82 kvm) istället...
Svar
4
· Visningar
1 049
Hemmet Skapa "nya" möbler för nästan ingenting...... :) Man borde kunna få bra tips därifrån...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: cirkus
·
Hemmet Jag letar efter en låda i trä som är lika bred som sängen 180 cm och max 40 djup och kanske 40-50 cm hög. Med lock. Vet någon var jag...
Svar
6
· Visningar
1 516
Senast: Narcissa
·
Hemmet Någon här inne länkade förut till en sida med posters eller tavlor med djur på. Det var typ rådjur i kavaj, kattprinsessor och dylikt om...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: BuenoBull
·
Hemmet Jag sparade de gamla glasknopparna som satt på våra garderober nu när vi renoverade hallen. Tänkte att jag kunde sälja dem eller så. Men...
Svar
13
· Visningar
2 335
Senast: cirkus
·
Hemmet Fick ett jättefint hästhuvud förut, hyfsat stort och detaljerat. Tror det var i gips eller möjligen keramik, en rund fot som allting...
Svar
3
· Visningar
1 516
Senast: Mirre
·
Hemmet Är det någon här som pysslar med decoupage? Jag skulle vilja dekorera ett litet bord, men har ingen aning om hur man gör.
Svar
3
· Visningar
882
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka