Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad har Ni för vattenkokare? Och har någon testat den från Tefal som värmer vatten när man trycker på knapp så man får direkt ner i...
Svar
6
· Visningar
2 031
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler Skulle vilja se en film på internet (har sett den ett antal gånger på bio, har inte råd med mer nu och orkar inte vänta på dvd'n). Har...
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: tomten
·
T
IT & mobiler Hur ändrar man det? Har några bilder som heter TIF och det går inte att ladda upp dom på internet om dom inte har något av ovanstående...
Svar
6
· Visningar
12 496
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag har kommit på att jag vill studera till hösten:D och inget mindre än 3D visualisering och animering/ Datagrafik och vad det nu allt...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: Kibani
·
IT & mobiler Har köpt ny dator och vill såklart installera mitt Telia säker surf så jag vågar mig ut på nätet utan en massa virus. Självklart...
Svar
2
· Visningar
3 194
Senast: Anettejt
·
M
IT & mobiler Skulle behöva lite hjälp så att jag kan hålla lite hemligheter :). Jag vill lösenordsskydda dokument i Microsoft Word (Office 2007)...
Svar
2
· Visningar
1 245
·
IT & mobiler Går det att skrobbla musiken till Lastfm som manspelar i spotify, om det går, hur? Har gjort det med Winamp osv, men har nu fixat...
Svar
2
· Visningar
790
M
IT & mobiler Hej, skulle vilja skapa en egen hemsida där man bland annat kan lägga upp bilder, ha en gästbok och blogg och sånt :) Det ska även vara...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: amalia
·
IT & mobiler Någon addade mig på msn under användaren evelynecovery46@hotmail.com för en liten stund sedan. Tänkte höra här om det är någon som... 2
Svar
23
· Visningar
3 537
Senast: Adelente
·
IT & mobiler ...vad betyder symbolerna egentligen? Den gröna pricken? Den blå "halvmånen"? Ja, vad betyder de?
Svar
6
· Visningar
2 153
Senast: nidron
·
IT & mobiler Är det bara mig som youtube är segt för, eller ska det vara så? Blev medlem o laddade upp en film, väntade 25 min och sedan stod det...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Buspejfli
·
IT & mobiler Min "svärmor" behöver hjälp med att fixa trådlöst internet till sin stationära datorn. Hon är obotligt trött på sladden som går genom...
Svar
4
· Visningar
6 867
·
F
IT & mobiler Jag har en hel del problem med EA download manager/The Sims 3, där jag registrerar och laddar ner uppdateringar, som måste fungera för...
Svar
2
· Visningar
3 092
Senast: Fozzie
·
IT & mobiler Min dator börjar bli alldeles konstig. Jag får hela hela tiden hålla på att uppdatera när jag ska läsa ett inlägg. Varför? Har rensat...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Varför hänger sig min laptop om jag har batteriet fastsatt? Någon med ideér?
Svar
3
· Visningar
812
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler Har lite problem med en fil, den är IMG-fil men jag skulle behöva ändra den till DVD-fil för att kunna spela den på min anslutna dvd. Vi...
Svar
9
· Visningar
2 190
Senast: rostad
·
IT & mobiler är det någon mer som har problem ladda upp bilder på facebook? det står att servern inte kan hittas.. jag fattar nada..aldrig varit...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag har en DvD-spelare (JVC DD-3) som man ska kunna koppla direkt till datorn med hjälp av Cyberlink Media Server. Enl. instruktionerna...
Svar
3
· Visningar
912
·
IT & mobiler Lånade hem ett spel från en vän och jag har precis hittar starshine i en bur i den där anläggningen. Men hur får man ut han från...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: astronaut
·
N
IT & mobiler jag har råkat kommit åt en knapp på datorn . vet inte vilken . men den har gjort att ja inte kan skriva "å ä ö " på msn. kan ja få...
Svar
1
· Visningar
1 093
Senast: Stalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka