Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har kommit på att jag vill studera till hösten:D och inget mindre än 3D visualisering och animering/ Datagrafik och vad det nu allt...
IT & mobiler
Hej, skulle vilja skapa en egen hemsida där man bland annat kan lägga upp bilder, ha en gästbok och blogg och sånt :) Det ska även vara...
IT & mobiler
Har lite problem med en fil, den är IMG-fil men jag skulle behöva ändra den till DVD-fil för att kunna spela den på min anslutna dvd. Vi...
IT & mobiler
Jag har en DvD-spelare (JVC DD-3) som man ska kunna koppla direkt till datorn med hjälp av Cyberlink Media Server.
Enl. instruktionerna...
Trädgård & Växter Jag har skottat av mitt släpvagnslass med hästdynga/torv på potatislandet och alla rabarber 💪:up:
Så imorgon hoppas jag att jag ska...