Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler har en massa musik lagrat i datorn, tyvärr i "vanligt format" skulle vilja bränna dem till mp3 o ha i bilen, men får dem inte till...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: tomten
·
IT & mobiler Bärbar dator,Hp 530, Firefox 3.6.2, windows vista home basic. Nu har jag datorn något år på nacken,men den är ju inte lastgammal(2år)...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: Boop
·
IT & mobiler Hur gör jag för att ändra URL:n till en egen text? Exempel: ... läste jag i artikeln som du hittar HÄR. Hur ändrar jag länken till...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: Boop
·
IT & mobiler och det heter trojan horse SHeur3.MFR och det går inte att få bort. Hittar ingen info på internet heller. Någon som kan hjälpa mig...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Vad har 1ag lyckats med? sitter med en laptop och har nummer på tangentbordet vid sidan av dom vanliga bokstäverna och nu väljs dom i...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: nidron
·
S
IT & mobiler Vad finns det för alternativ egentligen om man vill ha mobilt abonnemang med fast månadsavgift. Någon som har ett bra abonnemang som kan...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: Maran
·
IT & mobiler Jag ska ju som sagt flytta snart och kommer få en delad uppkoppling med syrran och hennes man. Dock så använder de sina datorer och jag...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Stor panik idag nar bade min mamma och min sambo fatt email fran mig jag inte skickat. Jag kommer inte in pa min hotmail. Min "fraga"...
Svar
4
· Visningar
1 251
·
M
IT & mobiler Hur byter jag språk på webbläsaren? Istället för arkiv, redigera, visa, favoriter och verktyg, så står det på engelska, file, edit...
Svar
9
· Visningar
2 004
Senast: sita
·
IT & mobiler Ett mycket stort mysterium för mig: det finns en enda sida som jag inte kan komma in på från min dator: www.whippetfolk.se Jag...
Svar
4
· Visningar
1 032
·
S
IT & mobiler Hur många gånger jag än ställer om den halakar den bakåt igen och är alltid mellan 10-30 min senare än vad den borde vara. Varför...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: lillkillen
·
IT & mobiler Fick en voddlerinvite av en vän idag. Installerade och allt gick felfritt. Kollade även igenom kraven för voddler och det var inget fel...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: astronaut
·
T
IT & mobiler jag har en digitalkamera som jag filmar med. men när jag sedan klipper uhop och lägger upp på YT, blir mina kassa i kvalite, medans...
Svar
1
· Visningar
638
·
IT & mobiler Ska köpa en skrivare, men vad ska man eg satsa på? Egentligen vill jag 'lägga så lite som möjligt', då jag inte skrivr ut hysteriskt... 2
Svar
26
· Visningar
2 333
·
IT & mobiler :confused:förmodlingen är det jag som har helt noll koll på datorer men det är så att jag ska skicka in en tävlingsanmälan..när jag...
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: _Aldís_
·
IT & mobiler Eftersom det verkar krångligt och dyrt att köpa nytt obektiv till min olympus funderar jag på att uppgradera till en ny kamera istället... 2
Svar
21
· Visningar
1 905
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler WHY?! Det står "din kontaktlista är full" bla bla bla. Att radera folk för att kunna lägga till nya hjälper inte så det måste vara...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hur gör man för att få en helt öppen profil på Facebook? Det handlar självklart om min egen och jag tycker att jag har ändrat alla...
Svar
4
· Visningar
1 848
Senast: AstonVilla
·
T
IT & mobiler Jag skulle vilja ladda hem ett program där jag kan redigera lite bilder, typ göra svart-vitt, klippa och lite såna där enklare grejer...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Nu är jag i upplösningstillstånd, datorn craschade för ett tag sedan och nu är den åter i bruk men det finns ingen ljudenhet :cry...
Svar
4
· Visningar
2 680
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka