Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har köpt det och installerat på familjens tre datorer. Det står att man kan installerad det på just tre datorer. Men hur sjutton kan...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Bor i Comhem-hus och de som finns på deras hemsida är: Motorola VIP1920 Humax CXHD-5000C Humax HDPVR-1000C Samsung DCB-P770Z och...
Svar
16
· Visningar
2 174
Senast: tomten
·
IT & mobiler Ja kan man ens det, utan att formatera om hårddisken? Jag har tydligen fått något skit i datorn, men var i från vet jag inte. Mest...
Svar
16
· Visningar
1 762
Senast: Boj
·
IT & mobiler Jag har Photoshop elements, och undrar hur man får in typsnitten som man laddat hem. Jag lyckades förut idag, men nu vill inget annat...
Svar
5
· Visningar
2 187
Senast: Saeta
·
C
IT & mobiler Skriver anonymt då jag har ett psyko efter mig och jag vet inte om hon vet att jag är på buke. På FB har jag så att bara mina vänner...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Jag ska skicka mail till ett helt gäng människor. Alla har mailat mig först och jag har således ett mail från varje person. Finns det...
Svar
1
· Visningar
1 247
Senast: Boj
·
IT & mobiler Jag vänder mig till Buke och hoppas att någon kan ge mig ett råd. Ena minneskortet till min kamera (Nikon D40) där jag tagit en massa...
Svar
7
· Visningar
2 191
Senast: JacobVF
·
IT & mobiler Jag är på AKUT jakt efter ett program jag stötte på för många år sedan där jag kunde ta bort sången från en låt. Någon som vet vad...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: JacobVF
·
IT & mobiler En mycket underlig sak hände igår och jag undrar om någon av er har en förklaring till det hela. Lite bakgrund: Jag ska köpa en...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: athena
·
IT & mobiler Visst ska man kunna se vilka adresser man har blockat på MSN?? Detta gäller Live Messenger. Eller är jag helt ute och cyklar...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: MaRomer
·
IT & mobiler Jag har alltid använt telia säker lagring, väldigt enkelt och behändigt. Nu har de gjort om det, och det har i mitt tycke blivit helt...
Svar
18
· Visningar
1 453
Senast: nidron
·
IT & mobiler Vet att det finns "dekaler" att sätta på sin bärbara dator. Har också sett sådana sidor på internet där man kan handla. Men nu har jag...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler köpte i januari ny mobil, då den gamla tog slut. är dock inte nöjd. de ja vill ha är en som funkar både på arbetet, dvs man kan lägga...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Andorra
·
IT & mobiler Min tvattmaskin luktar unket nar den inte anvands. Tvatten kommer dock ut och luktar tvattmedel. Later alltid maskinen torka innan jag...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Krusan
·
B
IT & mobiler Jag har the sims 3 som jag gärna vill kunna spela men har bara en bärbar dator. Vad jag förstår så funkar det att spela på min dator...
Svar
5
· Visningar
803
IT & mobiler Jag har försökt att komma in på SVT Play för att se Jonas Gardells - Åh Herregud samt lite klipp från vinter-OS men när jag försöker gå...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Vintertid
·
IT & mobiler Vill köpa systemkamera och har en kompis som snart kommer hem från Korea. Hade i åtanke att köpa en kamera genom henne, eftersom... 2
Svar
22
· Visningar
2 166
Senast: tomten
·
IT & mobiler Tipsa mig om hur jag ska tänka när jag ska köpa en billig dator att skriva på under resor och dödtid. Huvuddatorn är en Mac. På...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Fick detta mail idag: "This is email from Windows Live Hotmail® and we are sending to all account user for safety. Due to the...
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: Stereo
·
K
IT & mobiler Rörig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan. I somras köpte jag en FujitsuSiemens med förinstallerat Vista. Datorn i sig är... 2
Svar
22
· Visningar
2 714
Senast: maria85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka