Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Är bjuden på en stor fest som ska gå i 80-tals anda. Klädkod är: det du hade på dig på 80-talet ...men vad var det? Jag vill inte spöka...
Kläder & Bli fin
Jag har länge velat ha fina kostymbyxor. Problemet har varit att vare sig jag väger 82 eller 52, så putar fickorna på sidorna. Mamma...
Kläder & Bli fin
Jag köpte en underbar kavaj i vintras. Jag har en kavaj (och även en del andra plagg) från samma märke sedan tidigare, som tvättas i 30...
Kropp & Själ Jag har heller aldrig tyckt om att springa. Hade aldrig fått den där härliga känslan som så många pratar om, utan bara blivit frustrerad...
Hästmänniskan Precis - alla hästar är långt bort 😅
Haken med importer är ju försäkringsbiten, annars hade jag nog köpt en irish cob på postorder från...