Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Nu vet jag absolut inte om jag har lagt denna tråd på rätt forum, men förmodar att det kanske är här som jag har störst chans att få...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag hann se att du skrev om Valideringen i HTML - hur fixar jag det då ? Mvh Ida
Svar
2
· Visningar
780
·
J
IT & mobiler Fick massvis låtar av en kompis från hans dator, men kom på at när jag kopplar iPoden till min dator så uppdateras den väl automatiskt...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Messy
·
IT & mobiler Nu har jag stött på ett stort problem.... Varje gång jag startar om datan så installerar han ett program där man kan ladda hem...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: åke
·
E
IT & mobiler Jag ska bränna mina mp3 låtar till en cdskiva. Har köpt en brännbar cd på 700 mb CD-R. Totala tiden på mina mp3 låtar är 2 timmar men...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Hur funkar det? Ringer med ComHem nu, men ringer mycket mobilt så räkningarna skjuter i höjden. Man kanske kan kombinera? Nån som har...
Svar
4
· Visningar
691
Senast: moiran
·
P
IT & mobiler Hur sparar ni alla era bilder? På nätet, Var i så fall? I datorn? Framkallar? eller bränner??
Svar
14
· Visningar
1 205
·
IT & mobiler Helt plötsligt så scrollar den upp eller ner på sdian utan att man rört den en mm, behöver inte ens hålla i den. Störigt! Vad har jag...
Svar
6
· Visningar
1 955
C
IT & mobiler Jag ska försöka förklara så gott jag kan, och hoppas på hjälp sedan. Jag hade klippt ut massa bilder ur filmer, men när jag sedan...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Stalker
·
S
IT & mobiler Nu i morgon kommer den äntligen ut! Ja, jag pratar om Djurliv :banana: http://www.thesims.se/products.view.asp?id=32&page=1 (finns en...
Svar
14
· Visningar
1 257
Senast: totta
·
IT & mobiler Jag avinstalerade msn på min data nyss för att jag tänkte att jag skulle ta hem det på nytt pga att det msn jag hade hela tiden sa att...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Lisa_
·
IT & mobiler Har följande kod: <script language="JavaScript"> <!-- Begin function popUp() { props=window.open('victor_bild.html', 'poppage'...
Svar
7
· Visningar
845
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en liten ruta inlagd på min hemsida, med scrollfunktion. Tänkte lägga in senaste nyheterna där, utan att behöva...
Svar
12
· Visningar
1 869
Senast: ameo
·
IT & mobiler http://home.planet.nl/~Qwyzzle/first/intoduction.html ett skojjigt och klurigt spel! sätt igång och lös dem! Jag behöver hjälp på...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: PrittePuff
·
C
IT & mobiler Jag har ca: många vhs filmer, som jag skulle vilja kopiera över till dvd... Jag har dvd brännare i datan, men ingen kopieringsbar dvd...
Svar
3
· Visningar
1 295
Senast: Messy
·
IT & mobiler Har några filmer jag filmat med min mobil (w800i) på datorn som jag skulle vilja ha upp på min hemsida, hur gör jag? Jag får det inte...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: micke79
·
IT & mobiler tycker detta spel är grymt kul;) har klarat första världen (milestone 1). men nu vill jag ladda hem tvåan, milestone 2. men har...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: LadyFrost
·
H
IT & mobiler Vi har köt en ny dvd video kamera nu och jag har filmat med den. Man filmar med mini cd skivor och genom att stänga skivan i dvd...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: hon_med_skäcken
·
IT & mobiler en fråga om photoshop. hur skaffar man det? köper man det, eller kan man ladda ner det någonstans..? vill gärna ha det, hjälp mig!
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: ii-d-a
·
IT & mobiler Har version 6 och McFee antispam När jag får mail från en specifik adress kommer det bara ett tomt mail. Alla andra adresser fungerar...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Ridskoleryttare