Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
IT & mobiler Om jag gör en hemsida i Front Page, och vill lägga upp den på ett .se domän (sådant som kostar pengar, ja ni vet.. :o ), måste jag ha...
Svar
10
· Visningar
1 440
Senast: nidron
·
IT & mobiler Nån här som har det spelet? försöker klara boss nummer två (dain damage)... men det går inte... har försökt i två dagar nu, så nu...
Svar
8
· Visningar
1 083
M
IT & mobiler Hur gör man lättast en animation mindre? Lek med tanken att jag vill använda denna som avatar. Nu är den dock 120x120 och kravet här...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: nilema
·
M
IT & mobiler Hur gör man för att ljusa upp en ruskigt mörk film? Jag har windows moviemaker men vet inte om det programmet klarar det :confused...
Svar
6
· Visningar
770
Senast: Matiz
·
IT & mobiler Vet nån någon bra sida som man kan lägga upp små filmsnuttar filmade med digitalkamera som man sen kan länka till så man slipper maila...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Matiz
·
IT & mobiler Nu har det hänt något med min dator.. På en en viss hemsida kan jag inte titta på vimmelbilder och se mina mail(mailen och bilder...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp nu. Min dator, som i vanliga fall är väldigt snabb och fungerar väldigt väloljat, har helt plötsligt gått och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 302
Senast: Zenith
·
IT & mobiler Jag har hittat ett nytt tidsfördriv! :angel: http://www.addictinggames.com/drawplay.html
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Micaela
·
C
IT & mobiler Nu är jag desperat! Har installerat Flash MX 2004 men kan inte få det att starta upp! Skall ha det för min kurs jag läser just nu, och...
Svar
5
· Visningar
696
·
IT & mobiler Det är pissljud i min laptop,det kanske det är på alla.. Kan man koppla in högtalare i den? Så jag slipper ha knäpptyst i datarummet.
Svar
6
· Visningar
810
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Får ett litet fint meddelande när jag försöker spela upp en del filer i Windows Media Player, "klassen har inte registrerats". Klickar...
Svar
3
· Visningar
5 318
Senast: sarma
·
IT & mobiler Jag har kört rätt in i väggen i 110. Jag ska bygga en cylinderberäknade och har gjort detta som en javaapplet. Nu kommer dock läraren o...
Svar
8
· Visningar
1 034
F
IT & mobiler Något i min lilla burk är fel, frågan är VAD... Dom två senaste gångerna som jag har startat den så är det något felmeddelande i...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Farouk
·
H
IT & mobiler Tänkte ta och fixa om hemsidan lite. Och jag vill ha menyer. Typ om jag klickar på info så ska detkomma upp under eller i en meny på...
Svar
5
· Visningar
869
·
C
IT & mobiler finns det nagot vanligt program pa datorn där man kan rita förhand ganska lätt? hoppas ni förstar... har försökt och sökt här pa...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: cissan
·
H
IT & mobiler Ett roligt lite komiskt häst spel. http://www.gamesheep.com/game/horsey-racing/
Svar
13
· Visningar
4 253
Senast: Fridan
·
IT & mobiler Fråga 1: Jag har "namnet" på vad jag vill att den ska heta, men hur tar man reda på om det är ledigt? Typ: Exempel.se exempel.net...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Mustang
·
IT & mobiler Finns det några sånna gratis programm som man kan använda för att klippa och klistra i låtar för att sedan spara och göra snuttar...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Nu blir jag snart galen. Efter att mitt Adobe CS2 uppdaterade sig sist så ville den omstarta efteråt. Visst, det kan den väl få tänkte...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Hermelin
·
T
IT & mobiler har problem med att få in ett windows XP Behöver säkerligen formatera hårddisken men hur gör man?:confused:
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: Mark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31