Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Finns det något sätt att åstadkomma en bakgrund med fält som storleksmässigt anpassar sig till skärmen utan att man använder ramar? Vad...
IT & mobiler
Skulle behöva en sida där man kan ladda ner gratis virusskydd till datorn, inte bara test som funkar en vecka utan ett bra, som tar bort...
IT & mobiler
Jag har en dator där fläkten har börjat att låta en massa. Jag vet att det finns två fläktar men har konstaterat att det verkar vara den...
IT & mobiler
Min dator hittar inte åt några datorer i vårt nätverk fast vi har 2 andra datorer uppkopplade. Hur ska jag göra för att kunna dela filer...
Hästmänniskan Ja eller så läser de och inte svarar. Eller tar tre arbetsdagar på sig.
Jag har två jag försöker få till en provridning med men det är...