Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Är det någon fler som har problem med Hotmailen på em/kvällarna? Den låser sig, det går inte att komma in i inboxen, osv. Händer oftast...
IT & mobiler
Ska köpa ett minneskort till min digitalkamera, ett SD-kort, på 256 eller 512 MB. Finns ju många olika märken och prisklasser; Kingston...
IT & mobiler
När jag startar windows media player så måste jag starta upp den till varje låt, går inte att välja ett album som den ska spela upp alla...
Hundavel & Ras Går ju rätt lätt att raka ner några gånger om året :)
Tänker bara att en beardis tex låter som den skulle passa dig mjuk och enkel hund...
Ekonomi & Juridik Du tänker dina stallkompisar ska banka på skåpen och stjäla passen?
Jag försöker inte få dig att göra si eller så, men det kan ju vara...