Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Nu har jag fixat virusprogram (AVG free) och trodde att alla mina problem var över.. önsketänkande :smirk: .
Efter cirka en timma efter...
IT & mobiler
Jag har lagt in en film på min häst på datorn (har även kvar filmen i kameran) och skulle vilja ta stillbilder från videofilmen, jag vet...
IT & mobiler
Hjälp, igår kväll när jag skulle stänga av datorn så gick det inte! "Stäng av"-knappen kom fram, men när jag tryckte på den så återgick...
IT & mobiler
När jag nu köper en ny dator blir det samtidigt dags att börja med Mac OS X. Är det lämpligt att skaffa någon bok, eller klarar man sig...
Juridik & Ekonomi Har ni kollat med bostadsrättsföreningen att de godkänner detta upplägget? En BRF ska man göra medlemsansökan till vid byte av ägare...
Hundavel & Ras Tror det är för att de inte fäller och finns i tre storlekar. Vill nån ha hund som inte fäller begränsar det urvalet rejält. Finns ju...