Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Jag har en bild på mig och min häst , men bakrunden är så himla ful. Jag skulle vilja att någon kanske ändrade bakrunden på bilden . Såg...
Svar
16
· Visningar
963
M
IT & mobiler Hur fungerar betalning och så, det är ju inte SEK man betalar med tyvärr :D
Svar
5
· Visningar
854
Senast: humlanotrocadero
·
H
IT & mobiler ååh! Igår gjorde jag en spray mail, och nu när jag ska logga in hitar jag inte min inbox! alltså där jag har mina mail!! Från början...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Hur gör man en mapp lösenordsskyddad? Sitter vid Win XP.
Svar
6
· Visningar
1 523
IT & mobiler Har fått detta på min inofficiella mejl :confused: hur personen nu har fått tag på det. Vart anmæler man fanskapet? Mvh Spirit som...
Svar
15
· Visningar
1 537
Senast: LIA
·
Y
IT & mobiler Tekniskt obegåvad som man är är det inte lätt att veta vad alla konstiga saker är. Håller på och ska inhandla ny digitalkamera och...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Laban
·
P
IT & mobiler Varför ser man bilder på vissa och inte på andra?? menar alltså på dom som har bild, vissa har ju inte.. Vissa ser man bilden på utan...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Är det något att ha som PC-spel? Spelade det hos pojkvännens syster igår på X-box och där var det väldigt krånligt. Men på PC...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: YlvaG
·
R
IT & mobiler Jag hittar bara sidor som är jättekrångliga att registrera sig hos, och som har massor med reklam. Samt att alla har olika...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: replica
·
IT & mobiler *Blev nåt knas med förra tråden* Jag har några bilder som jag har tagit på långt håll.. På kameran kunde man klicka på "enter" så blev...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Supergregg
·
S
IT & mobiler jag gör en hemsida och vill ha en meny liknandes www.flyinge.se. Görs den i css? kan jag få en lika snygg i htmlkoder? jag kan det...
Svar
3
· Visningar
862
·
IT & mobiler Hejsan! Min sambo har köpt en ny mobbe! W800i idag och han (såväl som jag) hur och var man laddar ner hela låtar till mobilen. alltså...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: pajaztar
·
B
IT & mobiler Jag har på något sätt lyckats att komma åt en inställning som gjort tat visa hemsidor jag besöker har förstorats till en size blinda kan...
Svar
4
· Visningar
640
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hur gör man det i Word? Alltså så man skriver från kortsida till kortsida istället för långsida till långsida... Hänger ni med på...
Svar
2
· Visningar
1 622
Senast: vilse
·
A
IT & mobiler ag håller på att bli kväpp!! Är det för mycket begärt at tman ska klara av att lägga upp en ny bild på sin egen hemsida för att sen...
Svar
3
· Visningar
761
·
A
IT & mobiler Hej, vill ha tips på olika sidor som man kan göra en egen hemsida på, hälst svenska. och sen vill jag gärna se era hemsidor :) (har... 2
Svar
28
· Visningar
2 702
Senast: slice
·
C
IT & mobiler jag har gjort musikvideor på hästarna i stallet och tänkte lägga upp dem på en hemsida tillsammans med lite info om dem. musikvideorna...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: CcE
·
IT & mobiler Någon som är duktig på det här programmet? Jag håller på att bli tokig. Så otroligt irriterad och grinig, suttit i en timme och försökt... 2
Svar
36
· Visningar
2 334
Senast: LadyFrost
·
IT & mobiler Jag har köpt en sån där blå sak man sätter in i datorn med förlängningssladd.... i min mobil har jag lyckats lägga till platsen...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Ska försöka mig på att redigera filmer från min digitalkamera som jag har på min dator. När jag importetrar en film så står det att det...
Svar
6
· Visningar
961
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka