Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
jag är alldeles ny på photoshop, och har råkat spara en bild som en photoshop-fil. därför kan jag inte lägga ut den på photobucket. hur...
IT & mobiler
Köpte en ny mobil för ett litet tag sedan(K700i). Den funkar bra o så, men nu har jag ett problem. Fick en låt av en kompis som jag vill...
IT & mobiler
Hej!
Jag har en bild på mig och min ponny när vi hoppar, men tyvärr har den blivit suddig och har oklara linjer. Är det ngn som vet hur...
Juridik & Ekonomi Här är en till som jobbat inom socialtjänsten med barn och ungdomar i 30 år. Din historia följer det vanliga mönstret och är på intet...
Ekonomi & Juridik För ganska många år sedan hade vi en ponny utlånad till en ridskola, där var passen i ett kassaskåp men de stal hela skåpet. Har för mig...