Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler snyggast.com vågar man gå in på den sidan utan att få en räkning på en miljon? Det var ju snack om det för nåt år sedan att de va nåt...
Svar
17
· Visningar
1 660
Senast: Ejniz
·
P
IT & mobiler när man väl installerat ett teckensnitt så kan man väl slänga själva teckensnittsfilen (typ .zip) eller försvinner teckensnittet då?
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Zaga
·
N
IT & mobiler Jag lade in en bild på en söt pojke som skrivbordsunderlägg, nu får jag inte bort den!! Jag gjorde det bara för kul, men jag vill inte...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: nutte
·
M
IT & mobiler är det någon här som är bra på htmlkoder som kan hjälpa mig att få till ramarna så som jag vill ha dem??
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: mizz_perfect
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att... 2
Svar
34
· Visningar
3 126
Senast: Ragatan
·
M
IT & mobiler Jag håller på att bli vansinnig! Ska titta på resultaten från bruksprovet, men när jag öppnar en sida med resultat så får jag upp en...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler och vid bortagande av bilder.. jag gick in på ws_ftp och tog bort lite bilder som jag inte ville ha uppe på hemsidan nu och det gick...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: avslutat medlemskap
·
L
IT & mobiler redigera en låt. Kan man göra det med nåt program som finns på datorn? eller nåt man kan ladda ner från nätet? Måste verkligen fixa...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Är det någon här som är i reklambranschen? Kanske någon i alla fall som vet vad en reklam/webbdesignbyrå tar för att skapa en sajt åt...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Gnapp
·
IT & mobiler Min bärbara dator har "tappat bort" sin cd-drive. Den existerar inte längre enligt datorn. :cry: Någon som har något tips på vad man...
Svar
11
· Visningar
839
Senast: Hjartagna
·
IT & mobiler Jag har noll koll på det här med att göra hemsidor osv, men jag tänkte ge mig på det i alla fall. :D :crazy: :o Vilka program ska...
Svar
5
· Visningar
1 162
Senast: Ginne
·
O
IT & mobiler Det är KATASTROF! Mitt tangentbord har lagt av, funkar inte alls. Nu sitter jag och skriver på skärmtangentbord, men det går assegt. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 074
Senast: Elajten
·
IT & mobiler Jag blir så trött. Hade inne datron på service under mellandagarna då den gick väldigt trögt, fick tillbaka den och den fungerade bra...
Svar
18
· Visningar
2 079
Senast: Elajten
·
IT & mobiler Den som inte har nåt att göra kan ju provva lite småspel här :) http://www.ferryhalim.com/orisinal/ Prova cats, musiken är ju...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Haukur
·
IT & mobiler av min garderob. och jag behöver tips om hur jag ska dra kablaget. Det handlar om en 3-4 datorer som ska få plats därinne, plus en och... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 726
Senast: Bubben
·
  • Låst
IT & mobiler SKIT... installerade Service pack 2 till min dator och nu är den helt KAJKO! Kan inte starta om jag inte går i felsäkert läge och den... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 224
Senast: Cheeserica
·
S
IT & mobiler När jag satte på datorn i morse, dök det upp en ruta om "installation av maskinvara" och frågade om jag skulle starta om datorn. Fattade...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Har lite problem här! Har fixat lite med iframes och har lagt menyn under liksom. Dock ligger den väldigt långt ner... Hur ska jag...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: gul_zebra
·
3
IT & mobiler HUR gör jag för att starta datorn i felsäkert läge???
Svar
2
· Visningar
717
Senast: 3Gringos
·
IT & mobiler Har ju en del problem med sidan min och uppladdningen så jag tänkte att jag kunde försöka göra den i html på angelfire istället så jag...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka