Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Har laddat hem en hel del avsnitt av kvinnofängelset och tänkte försöka få ihop hela serien. Många avsnitt är dock väldigt mörka, ibland...
IT & mobiler
ska lägga till en låt i ett bildspel och det står att filen måste vara en WAW- fil. Hur gör man om dem till det?Går det över huvudtaget...
IT & mobiler
Jag har köpt en mobil med kamera (Nokia 5140), men sladden som jag har beställt (för att kunna ansluta till datorn) från affären behagar...
IT & mobiler
Jag vet inte vad som tagit åt datorn min och hoppas på hjälp. Plötsligt en dag började följande meddelande dyka upp när jag startade upp...
Juridik & Ekonomi Jag rekommenderar det verkligen inte eftersom du då måste ha med Överförmyndarförvaltningen att göra och det är en jävla plåga. Även om...