Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Säljarna har accepterad vårt bud, så nu på lördag ska vi skriva kontrakt :d Vad bör vi tänka på vid kontraktsskrivandet? Vi kommer...
Svar
9
· Visningar
4 563
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Det här har jag sysslat med i helgen... Före: Efter 1a strykningen och en rensning: Vi har även trimmat hela tomten, klippt... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 633
Senast: jerseyko
·
V
Hemmet En lurig sambo på överraskningshumör kan uppnå massor! När jag kom hem efter 6 dgr bortrest förra veckan överraskade han mig med... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 825
Senast: veronican
·
Hemmet Vi ska köpa en ny bäddmadrass. Är det någon som har I**A*´s tjockaste bäddmadrass, SULTAN TUVEBO 9 cm. Vi ska ha 200x180. Jag undrar...
Svar
13
· Visningar
4 518
Senast: tinna
·
Hemmet Råkade bränna fast brysselkål i botten på en ny teflongryta och nu vet jag inte hur man bäst kan få bort det svartbrända eländet som...
Svar
4
· Visningar
1 943
Senast: Lenita
·
Hemmet tror jag blir galen! och säg inte, vad var det jag sa... men myten är sann: hyr du ut i andra hand blir allt bara förstört har hyrt...
Svar
15
· Visningar
3 952
Senast: PrincessAsk
·
Hemmet Vad i era hem är ni mest nöjda med? Vilket rum, kanske en del av ett rum eller rent av en enskild möbel? Jag vill se bilder! 3 4 5
Svar
84
· Visningar
11 684
Senast: Sar
·
Hemmet Tack vare min kära mor som tipsade om en bostadsrätt till salu igår har jag fått dille på den:angel: Det är en 3a på 83kvm, markplan...
Svar
6
· Visningar
1 136
Senast: susekl
·
Hemmet Såg en fotölj på MIO för nåt år sedan, tror det var en nyproducerad retro stol.. kostade 10 000 kr +- tänk er den här klassiska...
Svar
5
· Visningar
1 881
Senast: wtf
·
Hemmet Vi är i husbyggartagen för tillfället, vilket såklart innebär massa frihet och mängder av möjligheter, men min inredarådra är ganska...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: Araminta
·
Hemmet I fredags fick jag nycklarna till min alldeles egna lägenhet! :bump: Efter att ha bott hemma i nästan 21 år kändes det som att det... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 867
Senast: aleksis
·
Hemmet Har hittat en lägenhet att köpa och den är bara underbar :love: Ett litet problem dock, i ett rum har de målat en sorts "fondvägg"...
Svar
8
· Visningar
1 795
·
Hemmet Finns det ens dissolvers till dem? Jag har en anseenlig mängd i håret, och det skulle vara nog så trevligt att få bort eländet då jag...
Svar
2
· Visningar
3 791
·
Hemmet I lägenheten jag köpt är det obehandlat slipat trägolv (massivt), tycker det är väldigt snyggt som där är men måste man göra något med...
Svar
8
· Visningar
6 213
·
C
Hemmet Nu råkar det vara så att en av mina drömlägenheter ska hyras ut och givetvis var jag där och anmälde mitt och sambons intresse idag...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: citra
·
Hemmet Råkade zappa förbi TV4+ och Bygglov och råkade precis missa vad de snackade om spärrfärg. Tydligen slipper man schellacka alla :devil...
Svar
4
· Visningar
4 574
Senast: Mia_R
·
Hemmet Ja, inte jättestora då, utan ca 80mm i diameter för att göra en ordentlig kabelgenomföring. Men hur gör man för att det ska bli bra...
Svar
6
· Visningar
10 326
Senast: moiran
·
Hemmet Jag ska bygga om en gammal rustik kökssoffa till sängstomme så att soffans ryggstöd blir huvudände, och utdragsdelen blir fotände... 2
Svar
26
· Visningar
13 016
Senast: Mysgrisen
·
Hemmet Min säng har äntligen anlänt och är äntligen ihopskruvad (ben) och iordningställd - men den ser inte klok ut! Jag tittade på sängar...
Svar
14
· Visningar
4 000
Senast: escodobe
·
Hemmet Några frågor helt enkelt. Jag har betongväggar i min lägenhet, vad ska man ha för spik i betongväggar? Jag vet inte vilken typ av...
Svar
12
· Visningar
7 384
Senast: Kuckeliku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka