Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Sitter o tittar på en repris just nu och funderar över följande. Finns det människor som verkligen kan stå ut med att någon kommer in...
Svar
17
· Visningar
1 528
Senast: Luff
·
Hemmet Nu börjar hösten komma... dags att ta tag i målning/tapetsering. http://www.pixbox.se/alb878414 bilder hur det ser ut nu. Ska även göra...
Svar
11
· Visningar
1 461
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Finns det såna? Hur funkar storleksanpassningen och ser de okej ut? Var finns de? Behöver dölja att soffan förvandlats till...
Svar
15
· Visningar
4 544
Senast: Lenita
·
Hemmet Jag fick för mig att fixa lite ny färg i mitt badrum och få ordning på det så Projekt Sänggavel får vänta en stund. Att göra... Lägga...
Svar
15
· Visningar
2 786
Senast: Xzite
·
Hemmet Snart är hela huset snart renoverat, eller renoverat.. Vi har gjort om rummen :D Kvar är badrummet och toaletten. Tänkte dela med... 2
Svar
25
· Visningar
2 482
Senast: Agapi
·
Hemmet Här kommer två frågor som inte har med varann att göra men jag kör de i samma tråd iaf PV och jag håller på med flytt till vår...
Svar
12
· Visningar
1 253
Senast: pimy
·
Hemmet Jag och sambon bor nu i lägenhet, men kikar runt lite på hus. Ingen brådska, men springer vi på något lämpligt objekt till hyfsade... 2
Svar
23
· Visningar
2 407
Senast: Armani__
·
Hemmet Och vad är det egentligen? Att söka på bets var ingen höjdare :D
Svar
7
· Visningar
4 462
Senast: vindvissla
·
Hemmet Mitt drömhus är en gammal missionskyrka eller liknande, ska jag bo i hus så ska jag ha ett sånt annars får det vara :p till sambons...
Svar
12
· Visningar
1 360
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Någon som har erfarenhet av det? Alltså ej att sätta upp ett Trivselhus, Myrsjöhus o.s.v. utan att i samråd med snickare designa och... 2
Svar
20
· Visningar
3 307
Senast: AKB
·
Hemmet Kan de göra någon skada? Vi har massor av fladdermöss uppe på vinden, under takpannorna på norrsidan av huset och i vedboden. På dagarna...
Svar
5
· Visningar
1 893
Senast: tanten
·
Hemmet Det här är vår hall. Numer råder det kaos, då huset vi bor i från början bestod av två lägenheter med liten hall, trapphuset var bara...
Svar
5
· Visningar
1 786
C
Hemmet Vart brukar ni handla fina posters? Har precis skaffat lägenhet och har varken lust eller pengar att köpa riktiga tavlor utan tänkte...
Svar
17
· Visningar
1 510
Senast: Otter
·
Hemmet Jag fick en idé. Jag ska göra keso. Jag har aldrig i mitt liv ätit keso. Vad har man det till egentligen? Är det som ost eller gräddfil... 2
Svar
31
· Visningar
2 978
Senast: Ramona
·
Hemmet Va gör ni med era skor??? Har ni snygga förvaringar eller skohyllor?? 2
Svar
28
· Visningar
8 370
Senast: jerseyko
·
Hemmet Var är plattorna till denna väggen köpta? Hoppas att någon här vet :)
Svar
3
· Visningar
4 903
Senast: pimy
·
Hemmet I höstas, närmare bestämt oktober köpte killen och jag en ny säng då vi skulle flytta ihop. Av utrymmeskäl (sovrummet är litet) och... 2 3
Svar
48
· Visningar
8 474
Senast: tinissen
·
Hemmet Jag har planer på att fixa till mitt rum som sett likadant ut i evigheter... Tänkte på att ha ngn slags fondtapet och har hittat en som...
Svar
3
· Visningar
923
T
Hemmet Vi har köpt nya möbler i vårt sovrum och behövde ytterliggare en byrå och fick då överta en begagnad för en billig peng, men ser nu att...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Houdinie
·
Hemmet Har länge gått i funderingar om att göra om i sovrummet. Jag skulle gärna ha i lite orientalisk stil men kruxet är att sängen är vit och... 2
Svar
28
· Visningar
15 175
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka