Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Min mamma har nyligen gått bort. Sitter nu med hennes deklaration.
Hon har aktier där hon fått uppskov på beskattningen på vinsten vid...
Juridik & Ekonomi
Har sålt en bostadsrätt för en del år sedan men minns inte riktigt hur man gör samt att den renoverades inte.
Om man säljer ett boende...
Juridik & Ekonomi
Hej,
Är det någon som har stenkoll på bodelningsavtal? Jag har förstått det som att man tar husets värde minus lån och delar på den...
Trädgård & Växter
Det finns funderingar kring att bygga mig ett växthus hos min partner :love: Meeen... Alltså hela tomten sluttar. Bästa stället vore där...
Kläder & Bli fin
För flera år sen var jag inne i nån butik i Göteborg som hade fint sortiment av badkläder (säkert underkläder också), men jag har ingen...
IT & mobiler
Hjälp. Min telefon (Nokia 3.4) visar ibland en avisering som inte går att ta bort. Vad är det avisering för och varför går den inte att...
IT & mobiler
Återigen sitter jag här med ett massutskick, drygt 100 pers, i mailen. Det rör sig om en inbjudan till ett årsmöte. Som vanligt plingar...
Trädgård & Växter Svårt att veta om det är salladen jag sått som börjar titta upp, eller om jag just nu gödslat och vattnat en miljon nya aklejor. :rofl...