Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Som titeln säger söker jag böcker/filmer där det händer något oväntat i handlingen, där allt inte bara är förutsägbart. Jag bara älskar... 2
Svar
29
· Visningar
2 073
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ För första gången på mycket länge hade jag sex för en vecka sedan. Kändes helt okej men sen började det ömma längst in så vi avslutade... 2
Svar
27
· Visningar
3 060
Senast: super
·
IT & mobiler Är det någon här som spelar FEI Equestriad World Tour? För den som inte vet så är det ett mobilspel där man tävlar fälttävlan. Om jag...
Svar
8
· Visningar
3 713
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Såg en bild på en PAM-ambulans utanför en mord/självmordsplats idag. Brukar den åka på sånt, eller är det bara vid speciella tillfällen...
Svar
9
· Visningar
1 485
Senast: MissFideli
·
Relationer Får se om jag lyckas göra min undran förstådd, det har inte varit superlätt bland de som känner mig irl och brukar väl inte bli lättare... 2
Svar
28
· Visningar
4 388
Senast: em-pirre
·
Hemmet Ni som testat olika handla hemma affärer, vilken gillar ni bäst och varför? Vi har tillgång till Willys, Ica, City Gross och Coop i... 2
Svar
27
· Visningar
2 339
Juridik & Ekonomi Om man vill göra allt rätt och riktigt, vilka regler gäller då om man vill ha lite "bakgrundsmusik" på ett evenemang, t.ex en mindre...
Svar
12
· Visningar
1 311
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb För några år sen, var jag och några fler bussförare på en fotografering för nuvarande arbetsgivare. Bilderna skulle användas i kampanjer...
Svar
18
· Visningar
2 355
Senast: MissFideli
·
Kultur Nu ska det inte längre vara tillåtet att ta med godis till bio, utan allt ska köpas på plats. Vad tycker ni om det? Jag förstår ju... 11 12 13
Svar
257
· Visningar
15 327
Senast: Lobelia
·
Kläder & Bli fin Haha, svårt att välja prefix, men glasögon fick väl gå under kläder och bli fin då. :) Jo, mitt ena glas i glasögonen ramlade ut under...
Svar
13
· Visningar
1 550
Hemmet Ska byta bänkskiva i huset vi köpt och tänkte ta en från Ikea i år så ska vi göra en riktig renovering nästa år. Och ja bänkskivan måste... 2
Svar
32
· Visningar
4 566
Skola & Jobb Obs! Detta är en fråga helt i förebyggande syfte, det har inte hänt på riktigt (än). Kort och gott, kan arbetsgivaren tvinga en... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
9 465
Senast: Sel
·
Tjatter Det är klart vi ska ha en tråd för höstens bästa händelse - Bonde Söker Fru. Tittade ni på premiäravsnittet igår? Vad tyckte ni? 7 8 9
Svar
167
· Visningar
17 949
Senast: Scata
·
Kultur Jag söker ett barnprogram som jag minns väldigt lite av men som jag ändå vet att jag älskade när jag var liten, och skulle därför vilja...
Svar
3
· Visningar
921
Mat Ja alltså jag försökte googla men det kom bara upp svar gällande köttfärs :o Tog ut köttfärssåsen ur frysen i söndags, går den...
Svar
7
· Visningar
5 754
Kropp & Själ Ingen aning döpa tråden till, men nåja... behöver hjälp fundera ut var kan va för fel! Har efter månader gått "anfallsfri" och för åka...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Någon här på Buke som testat hypnosterapi? Kände ni att det "gav någon effekt" så att säga? Jag har en ganska specifik problematik som...
Svar
11
· Visningar
988
Kropp & Själ Som trådrubriken lyder - finns det? Jag tänker alltså på preparat som verkar avskräckande på de små krypen, i likhet med de halsband...
Svar
5
· Visningar
750
Relationer Den börjar nu på svt1 (21:00) Rent spontant... Wow vilka vettiga människor de verkar valt... Men de va de första 5 minuterna ;) Vi... 12 13 14
Svar
274
· Visningar
26 483
Senast: Sleepan
·
Mat Jag älskar att plocka svamp och har nu även köpt mig mycel för att testa på att odla. Så behöver goda recept på framförallt...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka