Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mina stackars, stackars läppar är konstant torra och tyvärr fick jag ett gäng lypsyl (sådana vita med blå kork) av mitt jobb i vintras... 2
Svar
31
· Visningar
11 133
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Det är tydligen sjukt svårt. Jag har en Oral-B Sonic Complete och har tidigare köpt borsthuvuden på bl.a. MediaMarkt och NetonNet. Nu...
Svar
5
· Visningar
1 115
R
Kropp & Själ Lite luddig rubrik men men.. Har ett öppet förhållande med min man ska jag väl börja med att säga. Träffade en kille förra året... 2
Svar
34
· Visningar
4 839
Kropp & Själ Har lånat en kompis anonyma nick då jag inte orkar "outa" mig... Jag mår inte bra och jag tror att jag är på väg att bli/är utbränd...
Svar
5
· Visningar
2 080
Senast: susanne
·
Kropp & Själ Nu börjar det hända igen! VARJE vinter likadant! Jag kan inte kliva upp på morgonen när klockan ringer. Det går bara inte. Jag snoozar i... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 088
Senast: skiesabove
·
F
Svar
35
· Visningar
4 486
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Eller i alla fall är det så det känns. Jag har många år varit trött på ett sätt som är svårt att föreställa sig. Det har handlat om att... 2 3
Svar
50
· Visningar
18 503
Senast: ajdidodii
·
Kropp & Själ Nytt nick, om någon kommer på vem jag är så var tyst snälla. Jag börjar bli orolig för att min ena förälder har fått en... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 051
Senast: Whirlie
·
Kropp & Själ Har en kompis som just gjort en abort (skrapning nedsövd). Två dagar senare fick hon åka in till akuten, fick göra en medicinsk abort...
Svar
7
· Visningar
1 616
Senast: minimal
·
Kropp & Själ Vad tror ni sliter minst på håret, att locka det med värmeskydd i, eller att ha det uppsatt i en tofs hela dagen?
Svar
3
· Visningar
864
Kropp & Själ .... hur fungerar det? Jag kommer som det verkar få min mens precis under en resa jag planerar nästa månad, så ****** typiskt! Har...
Svar
5
· Visningar
4 049
Senast: Rhodugune
·
Kropp & Själ Mitt hår är glest och växer fruktansvärt långsamt, hur jag än försöker stimulera hårsäckarna genom massage, peeling och diverse dyra...
Svar
18
· Visningar
1 242
Senast: Nordthor
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag behöver så många råd jag bara kan få i det här läget. Det är närmligen så att jag kanske är gravid. Jag slutade med p-piller... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 615
Senast: MM
·
Kropp & Själ Känner att jag kommer bli förkyld ikväll/imorgon. Har ont i halsen och känner mig allmänt sjuk. Saken är den att när jag blir förkyld...
Svar
5
· Visningar
3 774
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Varje år är det samma sak och jag känner redan av att jag börjar bli slö och orkeslös, men den här gången ger jag inte upp utan att...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: ponilover
·
Kropp & Själ Jag har varit kass i magen så länge jag kan minnas, jag har trott att det beror på att jag ätit för mycket skräpmat i perioder men är...
Svar
10
· Visningar
2 275
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Har ni några tips för hur man vårdar fötter som värker efter att ha stått och gått hela dagarna? Jag jobbar över 4 timmar som städerska... 2
Svar
20
· Visningar
4 094
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag vaknar ofta på nätterna och känner kraftig lukt av brandrök, närmare bestämt kabelbrand. Vid det här laget har jag lärt mig att det...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag är så trött på mig själv. Det enda jag vill är att ligga i soffan vid datorn. Inte städa, inte pyssla, inte göra nått. Knappt åka... 2
Svar
32
· Visningar
3 532
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort så har jag i grund och botten en fibromyalgi-diagnos. Ovanpå det har de påbörjat utredningar på flera... 18 19 20
Svar
399
· Visningar
41 670
Senast: Angua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krävande föräldrar
  • Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur