Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Nu börjar det hända igen! VARJE vinter likadant! Jag kan inte kliva upp på morgonen när klockan ringer. Det går bara inte. Jag snoozar i...
Kropp & Själ
Eller i alla fall är det så det känns. Jag har många år varit trött på ett sätt som är svårt att föreställa sig. Det har handlat om att...
Kropp & Själ
Hjälp! Jag behöver så många råd jag bara kan få i det här läget.
Det är närmligen så att jag kanske är gravid. Jag slutade med p-piller...
Kropp & Själ
Har ni några tips för hur man vårdar fötter som värker efter att ha stått och gått hela dagarna? Jag jobbar över 4 timmar som städerska...
Kropp & Själ
Jag vaknar ofta på nätterna och känner kraftig lukt av brandrök, närmare bestämt kabelbrand.
Vid det här laget har jag lärt mig att det...
Kropp & Själ
För att göra en lång historia kort så har jag i grund och botten en fibromyalgi-diagnos. Ovanpå det har de påbörjat utredningar på flera...
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...