Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon som använt sig av ILC för att korrigera sitt synfel? Vad hade du för synfel? Blev det bra? Kostnad? Läskigt ingrepp?
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Har en kompis sen gymnasieåren (20 år sen) som jag inte umgåtts med sen dess. På den tiden var jag en av hennes få vänner. Hon fuskade...
Svar
10
· Visningar
1 987
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Jag tillhör den kategorin av människor som ofta är inne och "tjuvläser" på Buke, men jag har aldrig tagit mig för att författa något...
Svar
6
· Visningar
1 550
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är så jäkla stolt över mig själv att jag lyckades göra en rotfyllning idag! Jäklar vad rädd jag var innan, men med lite lugnande i...
Svar
18
· Visningar
5 909
Senast: sky_fly
·
Kropp & Själ Jag har tvekat fram och tillbaka på om jag ska göra den här tråden. Den lär väl spåra ur som alla andra mina jäkla trådar. Men jag gör... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 821
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Vrickade foten idag, trampade snett på en promenad. Den är rätt svullen nu men gör inte jätteont längre, har haft den lindad sedan jag...
Svar
5
· Visningar
31 655
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Får man hänga ut idioter på facebook så har vi en riktig en här som aldrig slutar stalka mig Https://facebook.com/profile.php?=7338476 2 3
Svar
40
· Visningar
5 756
Senast: martha
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har/har haft social fobi? Isåfall, vill du vara så snäll och berätta lite om det? Hur påverkar det dig, har du...
Svar
10
· Visningar
1 980
Senast: MM
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan tipsa varandra om produkter vi älskar/har testat/tycker om när det gäller skönhet. Skriv lite om varför den är...
Svar
11
· Visningar
1 541
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Eller? Fyller i ansökan för körkorttillstånd
Svar
0
· Visningar
775
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Kara allvetande bukeorakel, for 4 dagar sedan borjade min fot gora forbaskat ont. mitt under jobbpass, vilket innebar att jag ranner...
Svar
11
· Visningar
1 445
Senast: Jannice
·
Kropp & Själ Tänkte skriva anonymt men det fick bli såhär ändå, det är inte så noga. Hoppas någon orkar läsa även om det blir lite långt. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 732
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Har bokat tid för klippning och färgning på TISDAG, och jag vet inte vilken färg och inte vilken frisyr jag vill ha O_o Vill ha nåt... 2
Svar
38
· Visningar
3 953
Senast: Grana
·
Kropp & Själ Har senaste månaden känt att jag tappar saker, är fumlig och inte har kontroll över mina fingrar/händer.:( I början var det bara lite... 2
Svar
20
· Visningar
4 594
Senast: Mim
·
Kropp & Själ Jag ska till doktorn och kolla upp ett par leverfläckar, dom är väldigt små allihop men jag är nojjig så det känns lika bra. Men...
Svar
5
· Visningar
1 549
Senast: Lenis
·
Kropp & Själ En längre tid- alltid kanske? har jag funderat på varför det finns duschtvål för män och en annan sort för kvinnor. De luktar olika. Har... 2
Svar
38
· Visningar
3 893
Senast: hier
·
Kropp & Själ Jag har också fastnat i funderingar runt liknande saker, nämligen hudvårdsprodukter ;) Varför finns det en miljon hudkrämer riktade... 2
Svar
32
· Visningar
2 815
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Fick en fraktur förra söndagen då jag åkte av hästen. På röntgen såg man att brottsytorna låg fint mot varandra. Men nu känns det som en...
Svar
12
· Visningar
6 026
Senast: Boj
·
Kropp & Själ Har väl främst senaste året känt att jag märkt av min mage mer än jag gjort förut. Blev sen jag började studera på högskolan. Äter... 2
Svar
32
· Visningar
4 023
Senast: What
·
Kropp & Själ Sen min sista graviditet (snart 19 år sen!) besväras jag av kväljningar när jag ska borsta tänderna:o Varierande grad, ibland går det...
Svar
18
· Visningar
13 142
Senast: Yossarian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka