Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är väldigt, väldigt arg. Jag kan inte göra något åt det jag är arg för just nu, eller knappt alls egentligen. Men jag har så...
Svar
17
· Visningar
4 585
Senast: mino
·
Kropp & Själ Jag har förlora pappa den 5 januari 2013.:( http://www.021media.se/?p=5750
Svar
8
· Visningar
2 000
Senast: annie_cool
·
R
Kropp & Själ Jag har gått runt och känt mig extra gollumig och glåmig de senaste dagarna och kom då på tanken att jag faktiskt skulle kunna färga... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 936
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Har en mamma som avskyr att jag bor hemma.. Har varit i Turkiet mycket och jobbat med hästar och kommit tillbaka. Är arbetslös. Studerar... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 862
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Jag har dom senaste dagarna fått en skum smärta i magen. Till vänster om naveln ca 2-3cm. Det är på just den punkten. Det gör ont när... 2
Svar
22
· Visningar
3 168
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag är en matmissbrukare som sker både genom känslomässigt ätande (framförallt som tröst) och överätande/småätande...
Svar
7
· Visningar
1 490
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ I några veckor nu så har jag haft ont i underarmen, kan man väl kalla det. Jag minns inte att jag har gjort något speciellt, slagit i...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Jag är rätt trött på mitt hår faktiskt. Jag tappar hår varje dag. Uppe på huvudet ser man hårbotten väldigt tydligt. Håret är tunt och... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
16 978
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Allvetande bukefalister ;) Jag undrar om nån kan hjälpa mig. De senaste dagarna har jag känt mig spänd och uppblåst i magen. Det...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: kryckan
·
Kropp & Själ Jag lyssnar mycket på musik, då jag har lite psykiska problem och även problem med panikångest så är det ett lugnande element för mej...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: Domino_s
·
Kropp & Själ Mina ögonbryn är tunna, tråkiga och har en ful form så hade gärna odlat lite med hjälp av en mirakelkräm om det nu finns, någon som vet?
Svar
6
· Visningar
3 217
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Tex. i natt. Somnade hyfsat tidigt (runt 12-01) och sov jätte bra hela natten. Vaknade en gång på morgonen för toabesök. Sen vaknade jag... 41 42 43
Svar
852
· Visningar
67 788
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag har en lång page (behöver klippas igen men hinns inte med idag). Ska på en aftonfest ikväll och har en hellång klänning och...
Svar
10
· Visningar
10 978
Senast: fio
·
Kropp & Själ Hallojsan alla! Jag startade en tråd i våras/tidig sommar om halv åtta hos mig buke style, men då skulle många vara iväg över...
Svar
11
· Visningar
1 449
Kropp & Själ ja op bort gallblåsan i måndags, hur lång tid tar de innan op såren börja läka ihop? Dom sa inte så mycket mer än att jag kunde ta bort...
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: miamiSwing
·
Kropp & Själ Igår kväll hade jag oskyddat sex så jag tänkte gå och köpa ett dagen efter piller idag (har aldrig tagit innan pga har aldrig haft...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: kompis87
·
Kropp & Själ Jag har varit mörkrädd hela mitt liv tyvärr. Jag tror inte på spöken eller dylikt, men ändå är jag rädd för diverse monster. Mest när... 2 3
Svar
54
· Visningar
9 704
Senast: Brisa
·
Kropp & Själ Är det ngn som har erfarenhet av att betala för ett sjukintyg? Jag har inte kunnat studera på mkt länge, och har tidigare fått ett intyg...
Svar
2
· Visningar
1 633
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Hade ytterst lite feber i måndags kväll, men inte mer än så. Har väl lite svårare att svälja än annars och minimalt halsont. Inga andra...
Svar
1
· Visningar
13 866
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Svettningar och värmevallningar har man ju hört men är det vanligt att bli så svullen i benen att det känns jobbigt att stå?Mår illa på...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka