Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Har en mamma som avskyr att jag bor hemma.. Har varit i Turkiet mycket och jobbat med hästar och kommit tillbaka. Är arbetslös. Studerar...
Kropp & Själ
Tex. i natt. Somnade hyfsat tidigt (runt 12-01) och sov jätte bra hela natten. Vaknade en gång på morgonen för toabesök. Sen vaknade jag...
Kropp & Själ
ja op bort gallblåsan i måndags, hur lång tid tar de innan op såren börja läka ihop? Dom sa inte så mycket mer än att jag kunde ta bort...
Kropp & Själ
Är det ngn som har erfarenhet av att betala för ett sjukintyg? Jag har inte kunnat studera på mkt länge, och har tidigare fått ett intyg...
Kropp & Själ
Hade ytterst lite feber i måndags kväll, men inte mer än så. Har väl lite svårare att svälja än annars och minimalt halsont. Inga andra...
Kropp & Själ
Svettningar och värmevallningar har man ju hört men är det vanligt att bli så svullen i benen att det känns jobbigt att stå?Mår illa på...