Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag får hysterisk klåda av många sorters roll on - måttligt kul att gå runt och klia sig i armhålorna... Har dock, efter år av provande...
Kropp & Själ
Jag fick för första gången i livet igår massage. Bara lite lätt av en vän som utbildat sig då vi satt och umgicks en bunt människor. Han...
Kropp & Själ
Har sedan någon månad problem med att händerna blivit svagare och värket. Först kopplade jag det till min fibromyalgi och tänkte inte så...
Kropp & Själ
Idag gar jag varit med och hjälpt till vid en fobiträningssession, en terapeut och klienten var där såklart, en tjej som filmade, och så...
Kropp & Själ
Har haft problem med mitt knä i säkert 7-8 års tid.
Knäet kan vara helt bra i några månader för att sedan bli dåligt igen och då kommer...
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...