Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Har upptäckt en ny formation i mitt ena bröst. Typ som en ärta. Man läser ju jämt tycker jag att man ska kolla upp eventuella knölar men...
Kropp & Själ
Jag har lyckats överanstränga handlederna så att de nu gör rejält ont vid "normal" ansträngning också. Har googlat mig fram till att det...
Kropp & Själ
Jag jobbar varannan helg och är därför ledig rätt många vardagar. Mitt problem är att jag oftast är rastlös och uttråkad dessa dagar då...
Kropp & Själ
Jag ska ju försöka trotsa min fobi och börja träna. Tyvärr gick min tanke om att få träna själv sena kvällar i stöpet :( Men det verkar...
Kropp & Själ
Åhh jag får panik! Jag har haft mer eller mindre problem med en tand ända sen jag lagade den för ett par veckor sen. Det började med att...
Kropp & Själ
Visste inte om jag skulle lägga denna som kropp och själ eller skola och jobba, men det gör väl detsamma. Om någon listar ut vem jag är...
Hästmänniskan Och om det händer upprepat så att bufferten inte hinner byggas upp emellan?
Antar att det mkt beror på ens erfarenheter, men jag känner...