Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Grabben i grannhuset skär sig. Han är 18 år. Jag hörde det av en vän till grannfamiljen igår som behövde prata av sig... Han hade då...
Svar
9
· Visningar
1 744
Kropp & Själ Har upptäckt en ny formation i mitt ena bröst. Typ som en ärta. Man läser ju jämt tycker jag att man ska kolla upp eventuella knölar men... 2
Svar
27
· Visningar
8 559
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Lyssnade på en föreläsning för några dagar sen om något som kallas Atlasprofylax. Känner någon till detta eller har testat. Jag är som...
Svar
14
· Visningar
3 215
Senast: yennork
·
Kropp & Själ Jag tänkte åka på kryssning med familjen på höstlovet och funderar mellan ovanstående destinationer. Grabbarna ska med och de är 8 och...
Svar
15
· Visningar
2 019
Senast: Cillaramsa
·
Kropp & Själ Jag har lyckats överanstränga handlederna så att de nu gör rejält ont vid "normal" ansträngning också. Har googlat mig fram till att det... 2
Svar
20
· Visningar
14 310
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Jag jobbar varannan helg och är därför ledig rätt många vardagar. Mitt problem är att jag oftast är rastlös och uttråkad dessa dagar då... 2
Svar
22
· Visningar
4 243
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Och minns man det man hör när man vaknar? Kom och tänka på det nu när jag såg det i en tvserie :p
Svar
3
· Visningar
2 437
Senast: melen
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av det?
Svar
10
· Visningar
3 665
Senast: busigdemon
·
Kropp & Själ Jag har axellångt lockigt (inte krulligt) hår och söker en bra hårprodukt som ger snygga lockar - utan att håret blir klibbigt. Har en...
Svar
17
· Visningar
7 148
Senast: busigdemon
·
Kropp & Själ Finns det några här som gjort det? Är det vidrigt? Känns det något alls? jag vet att man får bedövning, hehe. Ska ta bort min...
Svar
17
· Visningar
20 874
Senast: et_flickan
·
Kropp & Själ Något jag har misstänkt i ett par månader, men fick mer "bevis" på i helgen (om man nu kan säga "bevis", men ni förstår säkert vad jag...
Svar
14
· Visningar
3 049
Kropp & Själ Ja, jag ska gå till BM men har tyvärr haft skola dom tiderna som BM är öppen och inte haft råd att missa klasser pga tenta på fredag...
Svar
16
· Visningar
1 670
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Tillhör egentligen senior, men tror att ni ungdomar ;) har bättre koll :P Så vilka salonger finns det i jkpg som vaxar ben? Vilken...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: PrittePuff
·
Kropp & Själ Jag ska ju försöka trotsa min fobi och börja träna. Tyvärr gick min tanke om att få träna själv sena kvällar i stöpet :( Men det verkar...
Svar
19
· Visningar
1 538
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Alltså jag har funderat på detta länge... Varför går så många upp i vikt när dom blir äldre? Om jag tittar på folk i min omgivning... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 724
Senast: DarkInNight
·
Kropp & Själ Åhh jag får panik! Jag har haft mer eller mindre problem med en tand ända sen jag lagade den för ett par veckor sen. Det började med att...
Svar
10
· Visningar
1 778
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Har fallit för menskoppsmaffians tryck och köpt mig en liten vän som premiärkörs idag :D:D Det gick faktiskt bättre och lättare att...
Svar
9
· Visningar
1 583
Senast: Lillagoajag
·
Kropp & Själ Tänkte testa med mjuka hälinlägg då jag får ont i hälarna när jag går mycket. Men jag har 36, de flesta verkar sälja damstorlek typ...
Svar
0
· Visningar
827
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Visste inte om jag skulle lägga denna som kropp och själ eller skola och jobba, men det gör väl detsamma. Om någon listar ut vem jag är... 2
Svar
33
· Visningar
4 356
Senast: AchyBreaky
·
Kropp & Själ Någon som är/har flugseende och kan dela med sig, hur påverkar det er? har det blivit värre med tiden etc ?
Svar
2
· Visningar
1 352
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Vi som letar häst II