Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag insåg i morse att den där hostan jag har haft sedan helgen och pipandet i bröstet jag fick när jag varit ute med ena hunden faktiskt...
Kropp & Själ
Jag har nyligen fått diagnos på en autoimmun hudsjukdom som kan länkas till / triggas av glutenintolerans. Så jag tänkte att jag skulle...
Kropp & Själ
Jag har i några år haft problem med magen till och från (största problemet har varit reflux och lite problem med lös mage efter jag ätit...
Kropp & Själ
Har klippt av mitt långa hår, cirka 20-40 cm (hade lite uppklippt innan) och känner att jag vill skänka mitt hår istället för att kasta...
Kropp & Själ
Mitt hår är överdrivet känsligt och tuperade det förre helgen+ henna färgning i veckan så nu hatar det mig innerligt och visar det.
Jag...
Kropp & Själ
Just nu pågår det så enormt mycket skit i min kropp att jag totalt lessnat ur, och jag funderar således på om jag åkt på något annat än...
Kropp & Själ
Okej, jag börjar ledsna på att aldrig vara riktigt glad. Det går visserligen upp och ner (som för de flesta), men det var flera år sedan...
Kropp & Själ
Funderar ni ibland på att ställa frågor här om saker ni undrar men inte riktigt vågar fråga folk om? Känns det bättre att ställa frågor...