Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har nyligen färgat håret brunrött (till er som läste min tråd innan färgningen - I did it!) och trivs super med färgen! Däremot har...
Kropp & Själ
Ännu en gång som man går ifrån frisören med tårar i ögonen.. Jag sa noga innan att jag har stor frisörskräck och att det är VÄLDIGT noga...
Kropp & Själ
Jag funderar på att byta linsort (från Air Optix Aqua till Air Optix Night & Day Aqua) för att få in mer syre i ögat då jag använder dem...
Kropp & Själ
Jag har funderat på en sak varför man inte har tillgång till ett spa när man bokar spabehandling. På ett ställe dit jag hade funderat på...
Kropp & Själ
Jag var akut till tandläkaren i måndags för tandvärk from hell och dom sa att det skulle bli en rotfyllning. Eftersom vi inte hann klart...