Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Om du skulle förlora ett sinne, en förmåga eller en kroppsdel, exempelvis bli blind eller mista båda benen. Vad skulle du kunna leva... 2
Svar
21
· Visningar
2 495
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Någon här som skaffat tandställning som vuxen? Vad för slags tandställning hade/har ni? Hade ni tandställning på övre och/eller nedre...
Svar
7
· Visningar
2 642
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Jag är under utredning för ss och undrar om det finns någon här inne med samma diagnos? Remisser till ögon, röntgen och käkkirirgen är...
Svar
3
· Visningar
1 351
Senast: Mikan
·
Kropp & Själ Är det nån här som kört den? Vill minnas att jag sett en gammal tråd om det men hitta ingen när jag sökte! Funkar FF bra? Vad är det...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Jag har nyligen färgat håret brunrött (till er som läste min tråd innan färgningen - I did it!) och trivs super med färgen! Däremot har...
Svar
5
· Visningar
4 881
Senast: Taxilock
·
Kropp & Själ Jag har en familjemedlem som mår väldigt dåligt tidvis :( Hon är så jäkla snäll, och vill alla väl. Men det tar väldigt (!) hårt på...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: Rumpnissen
·
Kropp & Själ Ännu en gång som man går ifrån frisören med tårar i ögonen.. Jag sa noga innan att jag har stor frisörskräck och att det är VÄLDIGT noga... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 583
Senast: Congeria
·
Kropp & Själ att ni älskar dom? Jag har svårt för att säga det till dom. Säger ni sådant? Eller skriver? I vilket sammanhang/tillfälle? 2 3
Svar
50
· Visningar
3 794
Senast: Nikkis
·
Kropp & Själ Jag tog en bit sockerkaka och fick plötsligt (i samband med ätandet) en rejäl bränna/sveda bak i gommen och även längst bak på tungan...
Svar
5
· Visningar
3 858
Kropp & Själ Någon här på buke som har reumatism? Jag funderar på om jag är på väg att bli drabbad, har i perioder ganska rejält ont i mina leder i...
Svar
6
· Visningar
1 768
Senast: moiran
·
Kropp & Själ Jag opererades natten mot söndagen för blindtarmen. Mår hyfsat bra, men är så fruktansvärt rastlös. Åkte hem från sjukhuset igår...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Bonita4
·
Kropp & Själ Det här är första gången jag startar en tråd här så ber om ursäkt på förhand om något blir fel... Grejen är att jag äter...
Svar
3
· Visningar
676
  • Låst
Kropp & Själ Då det inte är mycket till Beach2013 kvar nu så taggar vi om till 2014 nu när gamla tråden har blivit full. Heja och pepp till alla... 98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
102 766
Senast: cili
·
Kropp & Själ ... men det vill tydligen inte benen... Har alltid vari lat, och att motionera har aldrig riktigt tilltalat mig. Dock så har jag...
Svar
14
· Visningar
2 320
Senast: Brisa
·
Kropp & Själ Har upptäckt att jag har fått bristningar här och där. Främst insida lår, höft och rumpan. Känner mig ganska oattraktiv med alla fula...
Svar
12
· Visningar
2 458
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Många bukefalister har säkert precis som jag råkat ut för sprickor i revbenen. Gjorde en "go-landning" på grusvägen efter ett högt... 2
Svar
24
· Visningar
17 532
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag funderar på att byta linsort (från Air Optix Aqua till Air Optix Night & Day Aqua) för att få in mer syre i ögat då jag använder dem...
Svar
4
· Visningar
1 805
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Jag har funderat på en sak varför man inte har tillgång till ett spa när man bokar spabehandling. På ett ställe dit jag hade funderat på...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Vad kan det tyda på? Inga andra symtom. 2
Svar
22
· Visningar
40 828
Senast: Tingeling
·
Kropp & Själ Jag var akut till tandläkaren i måndags för tandvärk from hell och dom sa att det skulle bli en rotfyllning. Eftersom vi inte hann klart...
Svar
14
· Visningar
5 122
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka